Echt een geweldig mooi horloge, heeft u ook een foto van het uurwerkje?
helaas niet, ik heb voor ik het heb laten reviseren toch zelf eens open gemaakt maar vergeten een foto te maken.
nu dat hij gereviseerd is vindt ik het niet echt nodig om hem nog eens open te maken, ik wil het niet (hoe zeg je het ) “jinksen”?
nu dat hij terug fantastisch loopt heeft het geen nut om hem terug open te maken, kwestie ook met dichtingen die ook vervangen zijn en andere.
dus laat ik hem liever dicht.
maar ik weet wel hoe het er uitzag toen ik hem wel openmaakte en deze komt van het web en is identiek,
Zijn dat cirkels of inbus in het bezel ?
Imbus met een M van Maria Magdalena
Ik vind ze niet geslaagd. Saai en er gebeurd weinig op de dial. Dat diepe donker blauwe met dat goud rijmt ook niet lekker
Heeft Genta vibes, lekker plat op de pols, geschroefde links maar en dit zien we vaker bij Citizen minimale microafstelling. Goud begin ik sowieso niet aan en nep goud al helemaal niet. De eenvoud van de wijzerplaat vind ik juist een pre. Integrated lugs ben ik geen fan van.
Sorry het is toch echt inbus
Een inbussleutel is een stuk gereedschap waarmee inbusschroeven los- en vastgedraaid kunnen worden. De inbussleutel bestaat uit een zeshoekig stalen staafje dat meestal in de vorm van een L gebogen is.
Het woord inbus, komt van de Duitse afkoring: Innensechskantschraube (Bauer und Schaurte). Het eerste woord betekent gewoon binnenzeskantschroef en 'Bauer und Schaurte is het Duitse bedrijf dat voor het eerst in 1936 deze schroeven en bijbehorende gereedschappen ontwikkelden en maakten. Voila, de inbus.
Altijd eerst je / mijn huiswerk doen.
Mooi horloge en groot gelijk ik zou ook liever geen risico nemen met het weer openen van een zo mooi zeldzaam horloge
Google zegt het ook dus is het zo. Maria Magdalena mag naar huis
Die ken ik nog niet. Gaaf ding! Heb je misschien een modelnummer hiervan?
Ze woont bij mij in dus ze is al Thuis.
Dat is de BN0261. Volgens mij een Citizen Italy release