Mijn ex…
2x mijn ex.
Thenks Het is ook een fotogeniek horloge moet ik zeggen
m’n eerste Citizen (uit 2010) still going strong
drukke dail en groot (44mm) maar blijft een tof horloge wat mij betreft
Hier moet ik even op reageren
Er was eens een groep fanatieke horlogeliefhebbers die dagen, weken en zelf maanden zich gewijd hadden aan het verzamelen van de mooiste Citizen Promaster Aqualand Classic (vind ik persoonlijk) Ze volgden elke lancering op de voet, streden om Limited Editions, en legden sommige duizenden euro’s op tafel om die ene, zeldzame Citizen Classic Titanium in handen te krijgen maar toen kwam de 40 jarige Editie van de Promaster Classic om de hoek kijken en ik en Marco waren verkocht!
Citizen Promaster Classic 40 Anniversary niet zomaar een horloge, maar een stukje kunst, gebouwd voor de avonturier, de man die de wereld doorkruiste, maar ook voor degene die houdt van de perfecte balans tussen stijl en techniek (duiken) Iedereen wilde deze beauty, maar slechts enkelen zouden het krijgen aangezien ze mondjes maat werden uitgeleverd, tevens zag ik dat de prijzen wat sommige juweliers vroegen door het dak heen schoten.
De verhalen gingen rond in de horlogegemeenschap. Leden van de meest prestigieuze forums, die elkaar in alles overtroffen met hun kennis en verzameling, bleven maar zuchten en hopen. “Straks moet ik er toch echt één van hebben,” zei de één. “Ik ga hem krijgen, ik voel het,” zei de ander. Maar ondanks hun toewijding, bleef het voor de meesten slechts een droom…
En toen, op een gewone vrijdag, gebeurde het. Marco, een man die je niet snel zou onderschatten, postte een foto op horlogeforum en toonde gewoon even Twee Citizen Promaster horloges te hebben bemachtigd, netjes naast elkaar op de foto, geen gedoe, geen wekenlange wachttijd, geen verzonnen verhalen, Nee, Marco liep gewoon even naar de winkel, en voordat iemand het doorhad, had hij er twee in zijn handen. Twee? Ja twee eentje voor @MannetjeMar en eentje voor @Syntaxx .De mannen die maanden hadden gewacht of gezocht kunnen slechts staren naar het bewijs van zijn voortreffelijke timing en connecties. Marco zijn antwoordt luidt: Soms moet je snel zijn, en dan krijg je wat je wilt."
Met twee Citizen Promaster horloges is @MannetjeMar in mijn ogen een baas. Niet omdat hij het grootste horloge had of het duurste, maar omdat hij het binnen no time in zijn bezit had gekregen. Hij was de man die, simpelweg door zijn neus te volgen en het juiste moment te pakken, het onmogelijke had gedaan. De foto’s van zijn fotogenieke horloges die perfect in de zon glansden, werden meteen gedeeld op HF, Iedereen wist het wel: Marco had de code gekraakt. Wat een baas!
Dit was mijn eerste horloge JP2000-08E (stalen variant)Heb zelf meer dan 80 duiken gemaakt en dit horloge heeft mij nog nooit in de steek gelaten en dat Citizen nu een Limited Edition heeft uitgebracht moest ik er natuurlijk zo snel mogelijk werk van maken en heb ook contact opgenomen met @MannetjeMar en hij heeft de boel inwerking gezet. Mijn dank is groot
@MannetjeMar (maatje) tot snel
Ik krijg er het schaamrood van op mun kaken sjef
Aan degene die bovenstaande gelezen hebben: Uiteraard heb ik ook moeten wachten tot ze geleverd werden. Maar goed; in sommige gevallen gaan kennissen boven kennis
Tot aan dat je hem ophaalt draag ik die van jou Mark
Whahahah echt niet, die van mij ligt al te verstoffen in een plasticzakje
Incl. keukenrolletje er omheen
Zoals ik het van jou gewend ben(Zuining op andermans spullen)
Leuke reactie Mark , maar zo moeilijk is het toch niet om aan te komen? Nu is deze niet voor mij weggelegd, daar ik niet dieper duik dan het douche putje
Dank je wel Fred! Ik moest hier gewoon even op reageren
Ik zou zeggen doe je best op de sites waar ik heb gekeken is die overal al uitverkocht en mochten ze wel worden aangebode dan gaan ze dik over de listprijs heen…en zelfs dan worden ze nog verkocht
Ik duik daadwerkelijk met mijn horloges, dus voor mij is het een leuke backup computer