Onlangs deze super toffe Citizen Promaster PMT56-2731 uit 2004 weten te scoren! Alleen… ondanks dat ie al drie dagen op de vensterbank ligt, nog steeds geen teken van leven te bespeuren.
Aangezien het horloge een unibody kast heeft, durf ik mij hier niet aan te wagen. Dus dat wordt opsturen naar Citizen
Je kunt proberen om de resetknop boven de kroon 3 seconden lang ingedrukt te houden hoewel de accu zeker vervangen moet worden.
Bedankt voor de tip! Ook dat heb ik geprobeerd maar helaas zonder succes. Nog steeds geen enkele beweging in te krijgen. Hopelijk doet Citizen dit model nog servicen
Bijna volle maan Robert!
Nog twee dagen …
Iemand met hetzelfde euvel.
Dit is mijn ogen een horloge dat echt op alle fronten klopt! Vooral deze grijze!! Maar ook de tiffany.
Nu ook in Eco drive zonder de subdial. Het is de AW130 85. Mooi dun.
En een chrono variant. De CA4610 85
Inderdaad
Dankjewel voor het doorsturen van het linkje! Goede stapsgewijze uitleg van hoe het moet. Echter ben ik vooral bang dat ik iets verkeerd doe met het vervangen van de pakking waardoor het horloge niet meer waterdicht is, met alle ellende van dien.
Vandaag eens informeren bij Citizen of zij nog iets voor mij kunnen betekenen. Het zal niet heel goedkoop zijn, maar ik vind de ‘‘Cushion’’ kast prachtig. Alle toeters en bellen zitten op dit horloge en het draagt super confortabel.
Overigens vind ik ‘‘horological rabbit hole’’ een prachtige omschrijving, benieuwd of ik er ook in terecht ga komen met dit exemplaar
Nou dat was een snel, kort en krachtig antwoord, namelijk ‘‘Sorry, no more parts available. So no repair possible anymore.’’ Hmmm, ik kan mij niet voorstellen dat deze niet meer te repareren valt… Heeft iemand wellicht suggesties?
Haha, succes
Prachtig horloge.
dank je, op leer ook interessanter dan op de bracelet vind ik