Citizen only deel 4

Gewoon een originele…wil je het 100% zeker weten dan moet je de caseback eraf halen om te kijken of er een Citizen uurwerk inzit maar dat geloof ik wel :+1:t2::blush:

Dank je voor je input. Waarschijnlijk nieuw glaasje geplaatst en gepolijst want hij ziet er echt onberispelijk uit! En hij loopt mooi op tijd, ook niet onbelangrijk… En dat gewoon op Mp voor paar tientjes!

1 like

Zelf ook leuke Citizens daar gehaald…maar wel altijd voorzichtig zijn op MP…als je het niet vertrouwt…hier foto’s plaatsen en vragen :+1:t2::blush:

1 like

Check meestal wel even de ervaringen van de verkoper en de duur dat iemand actief is. 1 maand actief en geen recensies is een no-go!

1 like

Inderdaad :+1:t2::grin:

De NA!

Wacht even op een suede bandje.

19 likes

Top NOAD, hele gave. Ook heel lang naar gekeken, uiteindelijk zijn zilveren broertje gescoord. Hele coole plaat. En suede zal 'm zeker goed staan

1 like

Mooi man! Ik heb een originele band van de NY0040 erop gedaan…past ook mooi :+1:t2::blush:

12 likes

12 likes

Ik vind het geslaagd @solo :+1:

26 likes

15 likes

Zeker!!

1 like

13 likes

Zijn Blue Angels broertje.

8 likes

8 likes

:ok_hand:

1 like

pracht horloge ! die plaat is alleen niet goed vast te leggen op foto, in werkelijkheid een factoor 1000 mooier nog.

1 like

staat hem erg goed !

1 like

7 likes

Deze Citizen is onderweg naar mij :grin::grin:. Mag ik ook eindelijk meedoen aan dit gezellige topic:

6 likes