Citizen only deel 4

De Series 8 heeft horloge.nl op voorraad tegenwoordig en die zitten dacht ik in Rotterdam…of Breda kan ook nog :grin:

1 like

ja, die series 8 zijn leuke jongens :ok_hand:

deze was niet geleverd met de originele doos, dus ik terug contact opgenomen en van m’n “oren” gemaakt, ze waren wel behulpzaam met mailen maar de doos bleef maar weg. (drie weken reeds)
vandaag dan maar een derde mail gestuurd met de melding dat ik van de koop afzie als de doos niet binnen zou komen eind deze week, en wat blijkt… later op de dag terug een mailtje met de melding dat de doos vandaag wordt opgezonden.
wat een toeval toch :sweat_smile:

je betaalt al wat meer dan andere serie 8 modellen en ze leveren je een traditionele doos, dat kan toch niet zou je zeggen :face_with_raised_eyebrow: ze moeten toch leveren wat ze op hun site zetten, niet?
maar ok, ik mag dan eindelijk deze week een pakje verwachten, een lege doos :joy:

11 likes

Wat. Een. Horloge. :heart_eyes:

1 like

:+1:t2: :smiley:

1 like

17 likes

19 likes

12 likes

12 likes

De blauwe alvast opgestart voor morgen :+1:t2: :upside_down_face:

16 likes

Old times/loves never die!

15 likes

Mooie exemplaren zeg! Laat ik ook eens mee doen. Onderstaand mijn Citizen. Deze heb ik sinds 2014. Zie dat ik de datum nog wel even goed moet zetten :slight_smile: Draag 'm niet zo vaak.

En oja, kleine mijlpaal, mijn eerste post hier op het forum :sunglasses:

15 likes

vele likes en horloges gewenst

1 like

Welkom!

1 like

Danku!

Welkom bij je nieuwe verslaving

1 like

Welkom!

Altijd gaaf om een medebezitter van een Signature te zien hier :smiley::+1:

2 likes

Gekocht om als zomer beater te dienen. De AW0130-85m

Eerste observaties, de kleur van de wijzerplaat is echt Tiffany en niet Atlas groen zoals op de meeste renders. Ook is de chapter iets donkerder maar niet zo sterk als bij de donkergroene en blauwe variant.

Volgens de specs zou deze kleiner zijn dan de automaat versies, ik meet gewoon 40mm.

Wel is ie lekker licht en ik moet nog aan de kleur wennen maar met 100 meter bestendigheid en saffier is het zeker een vrolijke zomer beater.

Goede polsfoto volgt nog, de mobiel heeft moeite met de kleur :grin:

30 likes

dan eindelijk, na bijna een maand en vele malen mailen en zagen is hij dan vandaag aangekomen, de originele doos die op de website getoond wordt:

vele malen beter dan wat ik eerst aankreeg;

nu is de set compleet :+1: :smiley:

29 likes

Dank! En goed gezien, het is een Octavia, type BL5460-51E

1 like

24 likes