Deze komt er standaard op van Citizen…
Wat heb je toch een gruwelijk mooie verzameling Citizens.
Dit is ook weer een plaatje.
Thanks man
hij is prachtig op leer ! maar ik maak me toch altijd zorgen bij dit soort kast aansluiting voor als de band vervangen moet worden…
Zat ik ook aan te denken inderdaad…zou het liefst een originele stalen band erbij kopen maar via horloge.nl hebben ze die niet…of hetzelfde model kopen met de stalen band(andere kleur wijzerplaat dan) maar dat vind ik weer wat overdreven
Prachtig man
Zie hier allen ons toekomstige zomer beater, mits gebruiknemend van de siebel actiebonnnen, 10 procent korting, omgerekend betaal je dan 208 euro voor deze schoonheid… ik presenteer uw:
Zit er ook op te wachten, maar zag in het andere topic dat Siebel deze niet gaat inkopen. Helaas, dan toch maar een Seiko speedtimer. Sorry Citizens
vet!
Ooit heb ik dit horloge tijdens mijn werk gekregen van een man waar ik een goede band mee opgebouwd heb in die tijd. De band was te kort en ook het glaasje had zijn beste tijd gehad. Het horloge is (hoe stom ook) in een laatje terecht gekomen tot vorige week. Ineens kwam ik in een bakkie een bekende band tegen en die deed mij meteen denken aan dit horloge. Ik heb het bandje meegenomen en ja hoor, hiermee kon ik de band goed op lengte maken. Meteen een nieuw glaasje laten plaatsen en zie hier! Zo blij dat deze weer klaar is en om de pols kan!
leuk! een Citizen eagle seven
die wil ik ook nog eens kopen
Gaaf man