Citizen only deel 4

Later denk ik. Jaren 90, 2000 is ook mogelijk.

Ik denk dan zelf 1998.

1 like

Leuk nieuw duikertje! 100m wr, dus niet echt een duiker, maar ik vind em wel leuk!

16 likes

Leuk ding! Niet aan mijn vrouw laten zien :innocent:

Titanium Brycen ?

8 likes

Yep!

Volgens mij haalt geen mens 100 meter dus ik zie hier wel een volwaardige duiker hoor, mits de bezel uni -directioneel is.

1 like

Huidige Wereldrecords Freediving

Constant Weight Bi-Fins:

Men: 121 meter (397 voet) diep. Uitgevoerd door Alexey Molchanov uit Rusland in mei 2023.

Vrouwen: 109 meter (358 voet) diep. Uitgevoerd door Alessia Zecchini uit Italië in 2023.

Free Immersion:

Men: 128 meter (420 voet) diep. Uitgevoerd door Petar Klovar uit Kroatië in 2023.

Vrouwen: 101 meter diep. Uitgevoerd door Alessia Zecchini uit Italië in 2023.

Het is wel mogelijk maar ik begin er niet aan. :rofl:

1 like

Ik ook niet, dit zijn natuurlijk mensen die de grens opzoeken. De meeste recreatieve duikers komen volgens mij niet verder dan een metertje of 50

1 like

Zeker mijn meest out there horloge tot nu toe. Niet voor elke dag maar als de gelegenheid ervoor is, een heerlijke bad ass Citizen.

15 likes

mooi ding!

2 likes

Dank! Zit nog vollop in de honeymoon fase :smiling_face:

snap ik. wat is de referentie?

Die 100 meter voldoet gewoon aan de eis van een ISO6425 voor duikhorloges.
Als de bezel alleen tegen de klok in kan draaien en de driehoek op 12 goed te onderscheiden is bij slecht licht/in het donker, dan kom je echt een heel eind.

Maar een ISO6425 certificering/test is wat duurder, dus die zal niet zo snel op alles met een bezel en 100m+ waterdichtheid komen te staan.

4 likes

Unidirectional bezel zeker.

De lume verwacht ik niet zoveel van, gezien deze afbeelding.

De zwarte versie staat in ieder geval op mijn shortlist!

5 likes

15 likes

Heerlijk spul :ok_hand:

14 likes

Staat je goed!:+1:

Helaas wat te groot voor mij. Staat nu op MP.

9 likes

15 likes