Citizen only deel 4

Sinds 2008 in mijn bezit, gekocht tijdens onze zeilreis in St Maarten.

17 likes

Het is raceweekend! Japan! Mijn favoriete circuit op de kalender. Ik smul altijd van het spektakel én de fans op Suzuka. Gut, wat zou ik daar graag een keer naar toe willen gaan zeg…

Ik doe het vanuit huis, maar uiteraard met een Japanse racing chrono, de Tsuno.

Fun fact: betekent Tsunoda dan iets met een hoorn? Nee…
Tsuno betekent hoorn (Bull) en da betekent ‘is’.
Tsunoda is geen woord maar Tsuno Da betekent dan weer ‘op een dag’. (Volgens Google)

15 likes

Zo, dat was snel.

Ik vind het zelf ook niet mijn mooiste duiker, maar toch ziet hij er in het echt op de pols heel leuk uit en draagt hij inderdaad fijn. Als duikers je ding niet zijn, dan is het natuurlijk begrijpelijk.

opelijk zien we het horloge nog terug op het forum?

Het idee was nog niet ingedaald, of een Citizen liefhebber hing al in de PB.
De prijs genoemd die ik 6 weken terug ook had betaald. Die was aan de absurd lage kant, vond ik toen en nu nog steeds.
Dat vond de nieuwe eigenaar gelukkig ook, dus voor ik het wist was ik onderweg naar het pakketpunt :sweat_smile:

Het leuke van dit soort transacties vind ik altijd dat ik er heel blij mee was, de nieuwe eigenaar er heel blij mee gaat zijn en dat het altijd gemoedelijke aan- of verkopen zijn via het forum.
Hij zal zich vermoed ik vanzelf wel melden met een fotootje hier later vandaag :wink:

Dit was de allermooiste en allerlekkerste dragende duiker die ik heb gehad. De indices en wijzers vind ik prachtig. De lume is bizar sterk. Hij is mooi plat en geen ijshockeypuck op je pols. Zelfs de rubber band is comfortabel! De techniek (monocoque) inmiddels een unicum, helemaal in het sub-1000 segment, laat staan voor minder dan 200 euro. Dus op papier (…) alles wat ik zoek.
Maar nog geen klik, dus dan is mijn conclusie: duikers zijn niet voor mij. En ik weet nu al dat ik 'm op fotos erg mooi vind dus dat ik op gegeven moment zal zeggen ‘die had ik nooit moeten wegdoen’.

2 likes

Dat heeft ook zijn waarde inderdaad. Bij de meeste horloges kan het me niet zo veel schelen wat er mee gebeurt, maar af en toe is er toch eentje waarvan ik hoop dat hij nog gedragen wordt. Ik ben nog geen TL-2, dus kan hier nog niet verkopen. Bij een verkoop buiten het forum is het meestal radiostilte na de verkoop. Hier kan je tenminste nog genieten van een anders plezier met je ex :joy:.

1 like

18 likes

Zeker! :grin:
Nogmaals dank! Leukste deal in tijden. :ok_hand:

Het eerste wat mij opvalt is hoe hij anders hij is dan deze :point_down: en ze toch zoveel met elkaar gemeen hebben. (wat iets goeds is :wink: )

Nu eerst even de honeymoon-periode doorstaan. :innocent:

11 likes

Daar heb je het al :grin: :point_down:

Geniet ervan! Het genoegen van de transactie was geheel wederzijds.

7 likes

Dan past de combi van een Yuki en Tsunoda er prima bij dan :wink:

13 likes

16 likes

Fijn weekend allemaal!

15 likes

En gelijk even doorzetten! :crazy_face:

Duikers (van Citizen) zijn helemaal mijn ding. Met een aantal andere familieleden:

En grappig genoeg is de oudste helemaal links het dunste van de set :face_with_hand_over_mouth:

13 likes

Ze hebben wel allemaal hun eigen uitgesproken smoelwerk hè. Mooi kwartet zo hoor

2 likes

24 likes

Eind verleden week, vroeg wakker nog prut in de ogen toch maar eens op HF kijken je weet nooit.
Gedver een Citizen Tsuki Yomi even in de ogen vrijven klopt die prijs wel, even denken… korting van de dag-bonnen-Siebel dat moet het zijn. Ik las erover en durfde het niet aan bonnen kopen en dan mogelijk het horloge niet beschikbaar. Wat een leuke deal met Onno @Windhund de Citizen zit sinds vandaag rond mijn pols, de lof hierover van Junior is niet overdreven mooi mooi. Heel blij met deze.

20 likes

Dat ga jij niet waar maken, wedden dat het gaat kriebelen :wink:

Gefeliciteerd met je Yuki, ehhh Tsuki-Yomi, welkom bij de familie.
Wens je natuurlijk veel draagplezier. :ok_hand: :+1:
Enne die van Junior woont nu elders :wink:

Zoals bekend, is het bij mij Citizen week. Dus vandaag deze :smile:
Nog alleen het weekend en dan moet ik naar het topic … only :wink:

13 likes

Mijn enige Citizen maar zeker niet de laatste.

16 likes

Zo weer de baan op :tennis:

15 likes