182,- bij Creation watches……
Je bent de eerste die er ook eentje heeft hier op HF. Ben hem in ieder geval niet eerder tegengekomen in de laatste jaren. Zelf vind ik deze versie een vd mooiste edities. Zit te denken om de mijne ook eens te gaan dragen. Hij is nml al jaren veilig opgeborgen.
Love it.
Nou, ik draag m eigenlijk zelden tot nooit. Voor de foto uit de stalling gehaald…Het is inderdaad een leuke uitvoering.
Is toch zonde om zo’n mooie nooit buiten te laten spelen?
Of issie zo duur/zeldaam/enz? Heb even geen beeld erbij
Hij was niet veel duurder dan een gewone NY-duiker, maar omdat het een 50th-anniversary-edition is hij wel minder goed verkrijgbaar. Oplage is 2000 stuks.
Daarnaast heb ik nog 3 andere gewone NY-duikers die ik geregeld draag. Daarvan is de bekende Europese blauwe sunburst mijn meest gedragen duiker. Heerlijk horloge. Zelfs meer dan mijn Seiko SKX.
Ok, dat verklaart dat ik hem nog niet hier voorbij heb zien komen
Even een snelle foto van m’n NA, de promaster tough. Omdat ik een monocoque kast miste sinds ik de Citizen duiker (te snel) had verkocht.
Sorry?
Ik snap goed dat je hem mist. Hier staat hij qua draagcomfort ver bovenaan en verkeert hij in goed gezelschap.
Dit horloge draag ik continu sinds binnenkomst. Heel clean en chique. Mooie dikke lugs met prima goldplating.
Erg veel geluk met de gok om een oude super jet auto dater te kopen.
Of plating is slecht, en/of wijzerplaat is aangetast.
Uurwerken van dit model zijn wel vaak goed onderhouden. Maar bij binnenkomst liep deze niet goed. Vaak stoppen. Maar ik heb wat stof uit het uurwerk geblazen en low and behold. Hij loopt weer
Ik heb wel een nieuw glaasje gemonteerd.
Gewoon verliefd.
Mag ik jullie nog wijzen dat de wijzers erg mooi zijn? Meestal zit er een andere simpeler uitvoering in.
Jacobus en zijn Citizen winkel