Citizen only deel 4

geen klappers, blinkers, astrale eeuwigdurenders, masters (die zoek ik nog) of andere overtreffende trap vandaag: gewoon dit. Licht, leuk en luchtig.

21 likes

Deze zit nu te wachten tot hij mee mag naar Bangkok.

11 likes

daar moet je een aparte stoel voor reserveren :grin:

5 likes

Bij betalen voor het gewicht :slightly_smiling_face:

Bij betalen voor het gewicht :slightly_smiling_face:

ze doen vaak moeilijk over handbagage, maar zulke klatsers kunnen zo mee :smile:

Even wennen dat Titanium… Maar wat een fijn horloge is dit zeg!

11 likes

Je bedoelt zeker aan lichtgewicht aan je pols. :+1:

1 like

Je gaat in je eigen UFO?

Citizen H411-T004911 Radio Solar Black Dial 2MGY. Gister uit Japan. Titanium en saffierglas. Geen radio ontvangst maar wat een gave band en vormen, zit heerlijk.

15 likes

Dat zeer zeker! Het voelt ook warmer aan, dan staal doet.

1 like

Ze zeggen dat het een Kanno diver is, ik noem hem gewoon Fanta duiker :wink:

5 likes

Oeps, foutje, moet in Orient only. Nou ja komt allemaal uit dezelfde familie. Maar ga hem snel plaatsen in Orient topic :+1:

Orient is toch van Seiko? Niet van Citizen toch?
Maar wij zijn super aardig in dit subtopic hoor :heart_hands:

1 like

Ook Citizen behoort tot die familie, tis gewoon 1 pot nat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zelfstandig onderdeel binnen de Seiko Epson groep. Al vaak uitvoerig hier besproken.

De basis van hun uurwerken is gebaseerd op een Seiko patent die ze aangepast hebben. Lang voordat ze onderdeel werden van Epson trouwens.

:jp:

1 like

In ieder geval geen Citizen :rofl:

1 like

blijft een leuk model dit. Ga dat misschien toch ook nog eens aanschaffen (in het kader van “hoe verhogen we de keuzestress”)

1 like

nee, dan zijn het duikers Ferry

1 like

haha, daar was ik al op gewezen. Dus snel ook in oriënt only geplaatst. :wink:

Maar joh alle Jappanners lijken toch op elkaar, ohh je bedoelt horloges :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

13 likes