Prachtig nostalgische.
De eerste duiker in m’n verzameling en tevens het horloge die het verzamelen van “leuk” naar “must have!!111” heeft gelanceerd.
Tussen wegbrengen en ophalen kwijtgeraakt?
Ja… denk het.
Wel jammer.
Beste Citizen kenners,
Ik wil binnenkort m’n vriendin en mezelf een Citizen duiker cadeau doen. Aangezien ze geen Tudor of Rolex e.d. ambieert (godzijdank) en ik toch wel een horloge door haar strot wil duwen die tegen een stootje kan, waterdicht is en waarbij ik niet in huilen uitbarst als er iets mee gebeurt dacht ik aan een Citizen duiker.
Mijn voorkeur gaat uit naar een automaat, maar ik begrijp dat een Eco Drive op zonne energie loopt. Dat vind ik ook wel tof eigenlijk.
Daarnaast het liefst twee horloges die min of meer hetzelfde zijn en eigenlijk alleen verschillen in formaat.
Voor haar maximaal 36mm diameter en voor mij maximaal 40mm/42mm diameter.
Ik heb op Amazon en Bol gekeken, maar ik put graag uit de kennis en meningen die hier aanwezig zijn.
Welke types zouden jullie mij kunnen adviseren?
Groeten,
Dave
Ik heb al eerder een topic geplaatst over dames (duik)horloge, en deze is de enige die steeds weer terug komt. As we speak gaat ze hem dan eindelijk bestellen en is ze ook druk bezig mij over te halen de grotere variant voor mezelf te bestellen
Zeker doen, ideaal ding. Staan regelmatig in het blauwe deel te koop, maar je kan natuurlijk een gezocht item aanmaken.
Dank voor de snelle reactie!
Ik ga eens even kijken.
Zal hem hier showen wanneer hij binnen is
Thanks! Ben benieuwd hoe zo’n kleine duiker op een vrouwenpols staat.
Iemand ook een goed alternatief met foto voor de standaard band op de Promaster?
Mooi gedaan …Klotebanden