Citizen-only Topic

Haha ken t. :joy:

1 like

15 likes

Mooi! Is die zwarte of zilvere te koop?:smiley:

1 like

Nice :ok_hand:

1 like

Bij mij is alles te koop :slight_smile:

1 like

Tijdens mijn zoektocht naar een nieuwe “diver” kwam ik dit topic toevallig tegen, oke nu ben ik nog niet heel lang actief op het HF, maar ben blij dat er een speciaal “Citizen” topic bestaat.

Hier een shot van de 2 Citizen’s uit mijn collectie en hoop snel een “Citizen Diver” aan toe te mogen voegen!!

8 likes


Deze is mooi

9 likes

5 likes

Toch wel een beetje m’n work watch geworden.
Het is gewoon een fijn horloge…

8 likes

Spannend!

1 like

6 likes

Mooie ny5400

1 like

Another day at the office…

10 likes

Gewoon om dat het een citizen is natuurlijk.

En wie word nou niet blij van Bicolor :zipper_mouth_face:

4 likes

Dat is inderdaad een hele zeldzame verschijning. Hij hoort thuis op mijn B52806 uit 1968. Het horloge heeft een Tour of Duty gemaakt in Vietnam. Ik heb er een Topic over geschreven. Voor degenen die het nog niet hebben gelezen: zie de zoekfunctie…

IMG_4046 (1)

2 likes

Iemand reeds een relevante ervaring met de recente NY0071-81EE Promaster jubileum editie ?

Grtz

1 like

Ik zie dat de goedkoopste verkoper uit Nederland komt

2 likes

Thx idd reeds opgemerkt … de retail prijs is 450 euro. Nu zie ik prijzen die variëren ts de 359 en de 450 euro …
Wat voor mij persoonlijk belangrijk is , is dat de bijhorende “specialere” Citizen duikles erbij komt.
Ik vind het raar dat sommige retailers dit specifiek horloge niet in zen specifieke verpakking (zoals aangegeven) aanbieden.

2 likes

ja, dat heb ik reeds al meegemaakt, bij het horloge aan te krijgen in een andere verpakking dan voorgesteld op de site heb ik wel terug contact opgenomen en hebben ze toch zonder enig tegenargument het originele doosje opgestuurd, maar je moet er wel zoals ik terug contact mee opnemen :wink:

1 like