Citizen-only Topic

Kom er niet uit :grin: ā€¦zie de horlogeā€™s door het bos niet meer :joy:

1 like

haha dan blijft er de spanning inzitten :joy::joy:

1 like

Vandaag weer Een pakje uit de USA. Mazzel op de foto leek hij Zwart. Ik meende al een blauwe zweem te zien op de Bezel.

En ook een pakje uit Japan. Mooi ingepakt in een manga. :wink:

7 likes

Chronomaster

14 likes

Meest aparte NA traject wat ik in mn HF tijd heb meegemaaktā€¦ binnenkort meer :sunglasses:

7 likes

Voor de (vintage) Citizen fans, met mijn laatste NA lijkt mn kwartet compleet :sunglasses:


Met dank aan @Abel voor de eerste tip, @WVE voor de inspiratie en @Inca voor de service !

10 likes

Zo.

Geweldige set!! Maar er ontbreekt er nog minimaal 1. Succes met je verdere zoektocht! :kissing_heart:

6 likes

Vandaag deze nog kunnen regelen. Seven Star V2 25J uit 1970. NOS, nooit gebruikt. Ik merk dat ik steeds kritischer word met wat ik aanschafā€¦

25jv2-2

7 likes

Nadat ik had gepost, dacht ik al dat je misschien hier mee zou reagerenšŸ˜‰
Voorlopig vind ik de effen blauw en oranje dials niet onderscheidend genoeg van de 2-tones om ze ook perse te willen hebben. Maar dat kan natuurlijk altijd veranderen :grinning:

Leuk ding :+1::grinning: ā€¦ is ook net wat groter met zijn 40mmā€¦

Staat ook in vol.6 trouwens :ok_hand:


6 likes

Geweldig man!! Echt gaaf! :kissing_heart:

1 like

Ook gelukt. Mooi man

:+1:

1 like

Prachtige serie :ok_hand::grinning:

3 likes

Al een tijdje geleden ook hier achter gekomenā€¦ik geef liever wat meer uit dat het horloge tenminste visueel er goed uit zietā€¦in welke staat het uurwerk isā€¦ is altijd nog afwachten :grin:

2 likes

Nogmaals: ontzettend veel succes met je zoektocht!

In onderhandeling?

Mag ik mee bieden :zipper_mouth_face:

1 like

Perfect ecodrive-weer!

11 likes

wat maken ze toch mooie klokjes , citizen :heart_eyes:

1 like

So blue. :slight_smile:
Citizen Fugu NY0081-10L.

Heerlijkā€¦

11 likes