Citizen-only Topic

Staat hier helemaal beschreven helemaal onderaan als bijna laatste foto…

1 like

Citizen’s zijn geweldig. Citizen Chrono’s natuurlijk ook. Maar let op…

  • Ze vallen met hun 40mm klein om de pols dus als jij een boom van een vent bent m.i. minder geschikt…

  • Het is niet eenvoudig om in NL of B een vintage chronograaf (Seiko, Citizen, …) te laten servicen… Wat als er iets mis gaat? Wereldwijd geen onderdeel meer te vinden…

1 like

Deze Promaster al wel vaker gepost hier, maar blijft een fijne beater (vooral op nato)
Is met z’n 42mm ook net aan voor mij :grimacing:

3 likes

Sweephand’s website ken ik inderdaad, eigenlijk onmisbaar als je met vintage citizen bezig bent toch? :wink:
Ik was ook niet helemaal duidelijk, ik bedoelde eigenlijk of er mensen zijn die deze chrono hebben (gehad) of in levende lijve hebben gezien?

De bullhead kasten vind ik eigenlijk te klein, valt dit kast model net zo groot dus?

1 like

Ah…das duidelijker… ikke niet maar volgens mij heeft @domega er een soortgelijke versie van :+1::grinning:

1 like

klopt

2 likes

Ik hoor nu gerommel in dozen en misschien komt @domega met de Citizen op de proppen :+1::joy:

1 like

Als er iemand rommelt in dozen moet jij dat zijn Nils - bij jou gaan ze massaal de deur uit toch :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Klopt… probeer wel die massa wat te verkleinen ja :+1::grin:

In elk geval deze oude foto gevonden maar volgens mij heb ik er nog ergens een in mijn horlogedoos @Slin @Skyjack

[quote=“Slin, post:2526, topic:61670”]
Ik was ook niet helemaal duidelijk, ik bedoelde eigenlijk of er mensen zijn die deze chrono hebben (gehad) of in levende lijve hebben gezien?

Ah…das duidelijker… ikke niet maar volgens mij heeft @domega er een soortgelijke versie
[/quote]

4 likes

Ah…toch ook met zwarte kast :+1: …gaaf hoor :+1::yum:

Zelfde als op UF; mooi hoor :+1:t4:
Lijkt niet klein te vallen ook, lijkt t.

1 like

En volgens mij heb ik er ook nog een met stalen kast Nils :expressionless:

1 like

Huh…dezelfde?? Of mis ik iets :thinking:

Gevonden en toch weer anders sorry :slightly_smiling_face:

die Citizens lijken ook allemaal op elkaar, als je er één hebt heb je er eigenlijk genoeg :nerd_face:

6 likes

Jij maakt mij zo boos :rage::joy:

1 like

Beater op perlon, geweldig horloge imo :muscle:t2:

10 likes

Ja, ik heb echt geen lange tenen :grin:
Maar nu doen ze ook pijn :tired_face::angry:
:grinning::grinning:

3 likes

Ah ja…ik weet wie het zegt :wink: …de man in kwestie bezit zelf ook een aantal Citizen pareltjes :yum:

2 likes

Goedemorgen.

10 likes