Opvallend hoeveel mooier de autozilla oogt dan de ecozilla (vind ik )
I concur.
Heel raar. Ik heb ze beide. Maar de ecozilla heeft opeens iets pauperigs…
Mooi klokje Nils.
zeker mooi ding, had hem ook al vaak bekeken. Maar behoorlijk aan de prijs toch nog.
ja, deze en de blauwe zijn mijn favorieten van de gehele set toen ik wist dat er een set bestond van vijf varianten twijfelde ik nog maar de wil om ze te bezitten was groter dan de prijs die er aan vast plakte maar ja, ik leef ook maar één keer, dus even door de zure appel en hopsakee!
Die van jou ook Abel
Hoi allemaal, vandaag nieuw op het forum. Ben al jaren gek op horloges en vele verschillende gehad en weer weggedaan. Citizen duikers zijn toch altijd mijn favoriet gebleven en heb er daar nog 2 van in mijn bezit. Plan is om meer duikers te gaan aanschaffen en een nieuwe hobby is geboren. Hieronder de eerste 2 van de verzameling.
Deze wil ik vandaag aanschaffen.
Van de duiker met de gouden accenten is het goud al redelijk versleten. Is dit nog te restaureren en zoja enig idee van de kosten?
Prachtig uurwerk !
welkom op het forum, maar zeker op dit topic. ben je ook daadwerkelijk een duiker of heb je deze enkel voor de uitstraling? in ieder geval zijn het mooie klokjes, maar niet mijn ding hoop dat je ook nog andere favorieten hebt? nogmaals…van harte welkom
Je kan hem opsturen naar stam via een citizen dealer. Kosten ongeveer 80 euro voor een nieuwe Bezel.
Maar ik stuur je een paar foto’s in een pm.
Ik heb deze lange tijd op het oog gehad, maar valt helaas buiten mijn budget. Hij is wel echt heel gaaf! Heb je hem uit Japan geimporteerd?
Welk model is dit?
Eagle 7
Destijds had graag de limited met de blauwe wijzer willen hebben, maar deze was toen al uitverkocht. De normale versie vind ik net wat missen en ik vind de indices van de limited mooier. In navolging van de goede ervaring die anderen hadden met Solojapan heb ik ook via Magi dit horloge besteld. Hij haalt het uit Japan en verscheept dan vanuit Spanje hierheen.
Een poging tot iets fotogenieks
@Nils is jouw tweede Courageous al binnen?