Citizen-only Topic

9 likes

Die van jou ook Abel :+1::grinning:

1 like

Hoi allemaal, vandaag nieuw op het forum. Ben al jaren gek op horloges en vele verschillende gehad en weer weggedaan. Citizen duikers zijn toch altijd mijn favoriet gebleven en heb er daar nog 2 van in mijn bezit. Plan is om meer duikers te gaan aanschaffen en een nieuwe hobby is geboren. Hieronder de eerste 2 van de verzameling.

Deze wil ik vandaag aanschaffen.

Van de duiker met de gouden accenten is het goud al redelijk versleten. Is dit nog te restaureren en zoja enig idee van de kosten?

6 likes

Prachtig uurwerk !

welkom op het forum, maar zeker op dit topic. :point_up:
ben je ook daadwerkelijk een duiker of heb je deze enkel voor de uitstraling? :thinking:
in ieder geval zijn het mooie klokjes, maar niet mijn ding :stuck_out_tongue_winking_eye:
hoop dat je ook nog andere favorieten hebt? :face_with_monocle::grin:
nogmaals…van harte welkom :smile::+1:

Je kan hem opsturen naar stam via een citizen dealer. Kosten ongeveer 80 euro voor een nieuwe Bezel.

Maar ik stuur je een paar foto’s in een pm.

4 likes

Ik heb deze lange tijd op het oog gehad, maar valt helaas buiten mijn budget. Hij is wel echt heel gaaf! Heb je hem uit Japan geimporteerd?

Welk model is dit?

Eagle 7 :muscle:

Destijds had graag de limited met de blauwe wijzer willen hebben, maar deze was toen al uitverkocht. De normale versie vind ik net wat missen en ik vind de indices van de limited mooier.
In navolging van de goede ervaring die anderen hadden met Solojapan heb ik ook via Magi dit horloge besteld. Hij haalt het uit Japan en verscheept dan vanuit Spanje hierheen.

17 likes

Een poging tot iets fotogenieks :sweat_smile:

@Nils is jouw tweede Courageous al binnen?

14 likes

Afgelopen vrijdag naar Stam laten versturen, na 14 jaar misschien slim om eens een service te laten uitvoeren.

8 likes

Heb nog niet doorgelezen, maar nu al nieuwsgierig naar de afloop. :wink:

Mooi exemplaar, goed te zien dat er weer eentje bij is op het forum. Blijven mooie horloges en jammer dat ze niet makkelijk te verkrijgen zijn.

1 like

Hahaha :joy: …je bedoelt zeker @Slin ? :grin: Nils heeft nu een PB binnen waar hij niks van snapt denk ik :grin:

Hoe weet jij dat dan? Of heb je mijn domper niet meegekregen…ik verwachte de zilveren maar deze kwam binnen :confounded:

2 likes

Oepsie :face_with_hand_over_mouth::joy:

Twee keer dezelfde? Oh damn. En nu?

1 like

Is dezelfde dag aan @MotoSkooly overgedragen…en voor mij verwacht ik de geheel zwarte :+1::grin:

3 likes


Vrijwel het hele weekend deze om gehad, super comfortabel ook op zo’n elastieken band i.c.m. de kroon aan de linkerkant.
ook uitermate geschikt voor de haute cuisine aan het water :ok_hand: :grin:

6 likes

Is dit een origineel bandje? En welk model diver is dit? Promaster marine?

1 like