Citizen-only Topic

https://veiling.catawiki.nl/l/28206501-citizen-promaster-automatic-diver-s-200m-limited-edition-only-1000pcs-in-the-world-heren-2018

1 like
  • veilingkosten (9%) en vette verzendkosten meestal. Er zit er eentje uit Italie die blijkbaar een heleboel Fuguā€™s opgekocht heeft. Was me ook al opgevallen Igor.
2 likes

Thanks!!

Heb nu een account en kan bieden. Dus dacht biedt 190,- als start, gebaseerd op jouw indicatie. Enkel is het bid beneden de minimumprijs.
Nu zie ik enkel nergens de minimum prijs.

[edit]
Wellicht een ander kanaal gevonden!! :grin: :wink:
[/edit]

2 likes

Deze duik klatser

9 likes

En de geweldige pilot de blue angels uitvoering

9 likes

Je moet dan effe zoeken op ā€˜no reserve priceā€™ :sweat_smile:

Staan er momenteel 5 op Catawiki :wink:

Succes!

3 likes

Ebay staan ze ook :+1:

Zijn echt leuke horloges :ok_hand:


15 likes

Duplex carbon dail. :sunny:ļø
Ideale strand watch.

7 likes

Erg blij met deze grijs/zilveren Grand Classic. De OEM alligator band draagt ook erg prettig

10 likes

Ahā€¦mijn vraag van net beantwoord :+1::grin:

de OEM band is krokodil?

Er staat ā€˜genuine crocodileā€™. Geen alligator dus, foutje :yum:

1 like

Oh jaā€¦laatst een film zitten kijkenā€¦en een alligator is geen krokodil :+1::joy:

17 likes

Citizen Cosmotron 7800-8700

Mooi horloge maar ik krijg het niet gereguleerd. Er zit wel een schroefje aan de achterkant om dat te doen maar het lukt mij niet. Is er iemand die tegen vergoeding dit horloge kan nakijken?

7 likes

Water resistant test.

7 likes

Is het niet zo dat er achter dit schroefje het stelschroefje zit? Dacht dat ergens gelezen te hebbenā€¦ of had ik dat van jou @MartijnV ?

Dat heb je van mij :smile: maar als ik het schroefje verdraai gaat het horloge veel te snel of veel te langzaam.

1 like

Goedemorgen allen!

13 likes

Ah oke :sweat_smile: net er tussen in draaien dan? :joy: zelf ook met de Adorex geprobeerd en is inderdaad niet fijn :sweat_smile:

Halle medeforummers, weet iemand waar ik de specs of onderdeelnummer van het glaasje van een citizen 4-r02149 kan vinden? Na een avondje onderzoek kom ik er niet echt uit. Ik hoor graag van jullie

1 like