In Japan!?
Staan er ook op Chrono waaronder een jong gebruikte van een Duitser.
In Japan!?
Staan er ook op Chrono waaronder een jong gebruikte van een Duitser.
Bedankt, ik ga even op chrono kijken!
Betrouwbaar adresje:
Dan zit ik met een vraagje…
Waarom heb je dat zo specifiek bij deze?
Prachtige Citizen inderdaad…
Terechte vraag. Heb steeds minder met de hobby en mede omdat er andere dingen spelen die belangrijker zijn. Daardoor ontstaat er voor mij steeds meer een tweedeling tussen ‘praktisch’ en alle andere aspecten van de liefhebberij.
Deze Citizen is erg ‘praktisch’ qua specificaties; altijd op tijd incl. de juiste datum, 10atm, erg licht (lees comfortabel) en extreem nauwkeurig.
Daarbij is het horloge erg mooi afgewerkt en vind ik hem erg mooi met een leuk verhaal ivm de washi wijzerplaat. Kortom veel meer kan ik niet wensen in een horloge.
Eerlijk gezegd denk ik dat ik je een jaar geleden niet begrepen had als je zo over een quartz had gesproken, ondanks die rij ‘positieve’ eigenschappen.
Nu is dat anders en begrijp ik je helemaal. Ik heb het al eens een k#thobby genoemd omdat het (voor mij) toch altijd ergens een verhaal is zonder einde. Nu al enige tijd twee keer een GS quartz in de collectie en sindsdien ook wel om. Topkwaliteit, prachtige looks en heel veel gebruiksgemak. Nooit gedacht dat ik zoveel van quartz zou kunnen genieten. Ik wacht dan ook met heel veel spanning op een berichtje van ons zeer gewaardeerde forumlid @vierport voor quartz nummer drie.

Afwisseling blijft toch wel leuk maar gewoon een van die quartz horloge kunnen pakken zonder er verder naar om te kijken is erg prettig. En dan toch 100% genieten van het horloge om je pols.
Vertel. Hoe druk was het op Google vandaag 

Niet mijn horloge. Maar ik denk morgen wel. Niet vaak dat ik bij een horloge een klik meteen heb. Wauw die wijzerplaat. 60 opgelegde indices. Dat zie je niet veel 
Geslepen wijzers, crosshair mooi 23j uurwerk. Eind jaren 60 is deze parawater van.
Was rustig, kwam weinig tegen over de kast. Ken eigenlijk alleen de Autodater uit die tijd goed met het leuke automatische uurwerkje en heb er ook een keertje één gekocht.
Je nieuwe aanwinst is overigens wel echt supergaaf!!! Nog niet eerder zo gezien.
Zie straks graag meer foto’s en als je die een keer laat gaan of een tweede tegen komt,… graag een PB! 
Is het een bepaalde ref.?
Ik zal je tippen. Inkoop in Japan.
Zo die is wel heel compleet. Mooi model!
Klopt de datum?
neen, op deze foto niet, maar die is wel van een vorige datum 
anders loopt het klokje wel mooi gelijk, ik hoef er niets aan te veranderen telkens met de maandwissel 
ben benieuwd nu met de jaarwissel