Citizen-only Topic

Hoi Alexx28 deze heb ik uit Italie nog pre corona :wink: besteld en hij is super licht en comfortabel maar shined hele dag beetje rond aan de pols

Nog een plaatje omdat t een plaatje is:

18 likes

Ja ik vind het een zeer geslaagd horloge! Zie beide modellen via Chrono24, maar ook uit Italië… Weet niet of dat nu wel zo slim is om nu te doen :thinking:.

Heeft er hier iemand ervaring met het bestellen bij Citizenwatch.com (dus uit de US)? :thinking:
Ik vind deze deze Citizen ‘Mickey Mouse’ stiekem best wel leuk en wil hem in de nabije toekomst toch een keer aanschaffen ter ‘afsluiting’ van een periode in m’n privé leven.

14 likes

Andere band erop.

12 likes

Weet iemand wel ref dit is?

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

8 likes

Titanium Citizen Marinaut GMT.
Supergaaf horloge maar eigenlijk nooit meer om de pols…
Tja houden of in t blauwe thats the question…

8 likes

Dit is de enige chronograaf in mijn collectie. Uit 1970. Een mooie zwarte kast met brush structuur en een Spaanse datum…

15 likes

De Rally Custom gemist… als troost deze maar eens een bor omgedaan;

15 likes

Hé wat gaaf! 2 Citizens onder elkaar met Spaanse datum :slightly_smiling_face:

2 likes

Staat 'm goed :ok_hand:

1 like

Gave Citizen :+1::grinning: …Al gevonden? Ben ook benieuwd :yum:

1 like

Nope, helaas.

1 like

Eco-Drive Chronograph CA4390-55A

https://duckduckgo.com/?q=Eco-Drive+Chronograph+CA4390-55A&t=opera&iax=images&ia=images

Dit lijkt er wel aardig op vind ik.

2 likes

. Deze hoort hier natuurlijk ook, sinds 1980 in mijn bezit

15 likes

Yep, dat is 'm!!! Thanks!

Beetje fors voor mij maar wel erg leuk. Zeker voor het geld in supertitanium!

1 like

Grappig, was mij via whatsapp aangeboden door een Duitser :slightly_smiling_face:

Mooi ding gefeliciteerd :+1::tada:

11 likes

Die is wel erg mooi! Ben benieuwd wat het is!

Ik heb m niet gekocht; te lang getwijfeld… Jij ook niet dus als hardcore Citizen verzamelaar?

Dat is wat ik zo mooi vind aan vintage horloges uit de jaren 70. De vrolijke kleuren van de dials! Groen, rood, bruin, goud, geel, blauw… en paars!

18 likes