Citizen-only Topic

Hahaha :+1:t2::crazy_face:

1 like

Inderdaad…10x beter :star_struck:

Idd, die 2e is veeeel beter.

:point_up:

3 likes

hé, jongens
het jagersinstinct is weer aan het opflakkeren bij mij,
maar deze keer denk ik dat ik wat te veel hooi op m’n vork wil :smiley:
het gaat hier om deze beauty:

wat ik er van weet is.;
Dit model werd gelanceerd in november 1962 en werd ongeveer 4-5 jaar geproduceerd.
Omdat het een chronometer is, heeft het een zeer hoog nauwkeurigheidsniveau, variërend van -1 tot +10 s / dag.
Het zeer grote handwiel en de fijne afstelling samen met het zorgvuldig ontworpen en geconstrueerde uurwerk bewees dat het de beste beweging was die Citizen destijds had.

nu ben ik eens op het web gaan polsen en kom met :open_mouth: terug van het verschieten :smile:
de prijzen die ze voor dit horloge vragen zijn toch van die grootte dat je er toch eens twee keer over moet nadenken :face_with_raised_eyebrow:

mijn vraagje hier is of enig lid hier ervaring heeft met dit “klokje” of zelf eentje heeft?
laten zien dan! a.u.b. :smiley::joy:

10 likes

15 likes

Heb deze nooit gezien op HF en is voor mij wel een ‘Grail’ maar ze nog niet gevonden onder de €2000 en dat vind ik veel geld voor een horloge :see_no_evil:

1 like

Ik heb er geen Ludo. Maar het is helder: dit is een heel zeldzaam en kostbaar horloge! Kun je hem van iemand kopen of moet je er voor vechten?

1 like

Info prijsindicatie.

2 likes

Staat ook gewoon hier in het blauwe te shinen!

2 likes

Deze is van @Piede en staat in het blauwe gedeelte voor al minder :see_no_evil:

2 likes

Ik zie dat hij ineens in het archief staat :scream:

2 likes

Doe mij het origineel maar!

1 like

Zou ik ook doen…was al zo in prijs gedaald dat ik hem liever zelf zou houden :grin:

2 likes

ook nog niet gezien hier, en 2k is nog goedkoop voor zover ik op het internet al heb gezien, maar uitstel is geen afstel :ok_hand:

neen dat nu ook niet :smiley: maar het gaat wel even in de ijskast :smiley

2 likes

Is ook zo :+1:t2::smirk: …zie ze voor 4k en over de 5k :smirk:

2 likes

Klopt. Ik heb het horloge weer een paar dagen gedragen aangezien er weinig tot geen animo is en ik ben toch wel blij ermee, ondanks dat ik het ook in het blauw heb. Mocht de situatie bij jou veranderen dan lees ik je PB wel en hebben we het er over!

Mijn conclusie was ook dat ik het eigenlijk voor te weinig aanbood. De Signatures blijven voor mij de allerbeste horloges in dit segment.

4 likes

21 likes

Wat een dag! Even crossen, ik bedoel het niet verkeerd, ben gewoon enthousiast… Fijne avond vrienden!

11 likes

Heeft er tijden in gestaan inderdaad. Hij was mij te fors, maar anders had ik het wel geweten!

Mijn Satellite Wave vandaag:

7 likes

Mooi zo’n topic bandje. :heart_eyes:

Vandaag een lekker zomers horloge.

13 likes