Hot!
Weet iemand waar ik binnen Europa een nieuwe Citizen AT8040 kan bestellen?
Ik krijg het niet gevonden
Ik zie er eerder een hulpeloos fladderend jong vogeltje in
Is dit niet wat?
Ah ander type…exciese me
Zeker moeilijk te vinden
Thanks voor het zoeken
Ik krijg ze nergens gevonden binnen Europa
Zeer zuur soms met die jdm modellen…of niet of de hoofdprijs betalen
Ik heb al eens geblunderd door een Seiko uit Japan te importeren. Dikke knaken moeten bijbetalen toen. Had ik even geen erg in toen ik bestelde.
Dan maar geen Citizen Attesa.
Ik ken het…je betaalt een premium op deze manier…laatst hierdoor ook een veel gezochte Oriënt Star hierdoor laten schieten …wel nog spijt van
Ik heb nog wel een Oriënt Star Retrograde voor je
Oh…dank je maar meestal vind ik een extra metertje niet zo gaaf( behalve de Triton dan) maar ik had de Oriënt Star WZ0031DV in het vizier …één die ik al lang zocht maar heb laten gaan
Was er niet onlangs eentje op eBay?!
Ja… laten gaan
Ik heb hem ook gezien. Hij zag er wel uitgeleefd uit. Als dat een ding voor je is, dan kun daar hopelijk vrede mee hebben. Maar ik kan mij voorstellen dat je handen jeukten. De mijne in ieder geval wel, maar toch maar laten schieten
Vond het wel meevallen…de.band wel…aan de verkoper gevraagd hoelang de band was(vaak te kort) maar kreeg daar geen antwoord op
Ja diverse keren…op een gegeven moment had hij hem met 50 dollar verlaagd…toen ging de jeuk in mijn handen bijna niet weg …Maar er kwam gelukkig nog wat anders op mijn pad
…al dat gedoe ook met zeer…zeer…zeer lang wachten en dan die importkosten enzo
Deze grote schoonheid (44mm) uit 1969 is hier vandaag aangekomen. Morgen aan de slag! Ik hou jullie op de hoogte…
Zo die is zeker mooi
Zeer gaaf