Citizen-only Topic

The beast!

9 likes

Ik heb nog wel een Oriënt Star Retrograde voor je

1 like

Onmogelijk?

Wat is de maat?

5 likes

Oh…dank je maar meestal vind ik een extra metertje niet zo gaaf( behalve de Triton dan) maar ik had de Oriënt Star WZ0031DV in het vizier …één die ik al lang zocht maar heb laten gaan :zipper_mouth_face:

10072_161_1578659d1406627143psorientstarwz0031dvjdmnewtagswz0031dv_06_thumb

6 likes

Was er niet onlangs eentje op eBay?!

1 like

Ja… laten gaan :see_no_evil::pensive:

Ik heb hem ook gezien. Hij zag er wel uitgeleefd uit. Als dat een ding voor je is, dan kun daar hopelijk vrede mee hebben. Maar ik kan mij voorstellen dat je handen jeukten. De mijne in ieder geval wel, maar toch maar laten schieten :smile:

1 like

Vond het wel meevallen…de.band wel…aan de verkoper gevraagd hoelang de band was(vaak te kort) maar kreeg daar geen antwoord op :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja diverse keren…op een gegeven moment had hij hem met 50 dollar verlaagd…toen ging de jeuk in mijn handen bijna niet weg :grin: …Maar er kwam gelukkig nog wat anders op mijn pad :blush:…al dat gedoe ook met zeer…zeer…zeer lang wachten en dan die importkosten enzo :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Deze grote schoonheid (44mm) uit 1969 is hier vandaag aangekomen. Morgen aan de slag! Ik hou jullie op de hoogte… :hugs:

16 likes

Zo die is zeker mooi

1 like

Zeer gaaf :ok_hand:t2:

1 like

Oh man. Wat heb je gevonden?

1 like

Incoming

10 likes

Waar heb je die gevonden??? :open_mouth:
Ik heb het oude glaasje opgemeten, en kom op 33,6mm.
Het kan zijn dat oude plexi glaasjes wat krimpen in de loop der jaren, ik denk dat 33,7mm wel gaat passen.

1 like

10 likes

wel … wel … wel :open_mouth:
val ik nu toch niet van m’n stoel zeker! :hushed:
ben ik een beetje aan het surfen op het web en wat zie ik :thinking:
jaaaa! …. een spiksplinternieuwe bullhead!!!
en in plaats van gewoon metaal toch wel volledig in titanium zeker :face_with_raised_eyebrow::grin:
dat gaat hier niet al te lang duren :smile:
morgen een afspraakje maken om deze te komen bezichtigen :smile::smile::smile::smile:
nummer zes van de moderne bulheads in aantocht :rofl:

FOTO’S!!!

citizen-super-titanium-tsuno-chronograph-av0080-88e-11736043

citizen-super-titanium-tsuno-chronograph-av0080-88e-11735863

de kast heeft een lichtjes andere vorm dan de anderen :heart_eyes::heart_eyes:
goh!! kan niet wachten :rofl:

17 likes

Wauw, supercool. Bandje niet zo :smile:

1 like

Gave kast! De wijzerplaat had van mij wel iets spannender gemogen.

Mooi ding man! Zag laatst ook één voorbij komen met een paarse wijzerplaat…denk limited edition.

1 like

Full Lume Chrono:

16 likes