Citizen-only Topic

Ben zelf trotse eigenaar van de blauwe😎

11 likes

Kijk, dat is nou een mooi voorbeeld van een perfecte Citizen Duiker…

1 like

Oh…ging even fout hier… Dacht dat je de Leopard bedoelde maar het was de Promaster…nee deze worden niet meer gemaakt maar komen nog regelmatig op eBay voor…voor een leuk prijsje te krijgen

@Aqualand hij bedoelde deze :arrow_up: :grin:

Hier op de folder van 2000 …rechtsboven op een stalen band …de band nooit gevonden :pensive:

Trouwens leuk topic dit :+1:t2:

4 likes

Ik heb (gek genoeg) mijn pols nog nooit opgemeten, maar kan je vertellen dat hij smal is :grimacing:

De originele rubberen band maakt het horloge nog iets forser, door de ‘ribbbels’ aan de kast-zijden. Daarnaast zijn die banden - zeker in het begin - vrij stug en vallen daarom niet echt strak om je pols.
Daarom draag ik mijn NY0040 het liefst op een ‘vlakke’ band. Momenteel een Tropic-style, voorheen ook wel een nylon strap.

1 like

Heb er meerdere maar dit is wel de kleinste Citizen Eco-Drive duiker.

1 like


Vandaag dit oudje om de pols mijn jdm ecodrive welke al ruim 13 jaar in de collectie zit

11 likes

Probeer eens bij Citizen Nederland. Ik zocht een titanium band voor mijn Orca en die was gewoon te bestellen via een dealer niet rechtstreeks via Citizen.

Nee heb je…

1 like

Zou ik eens kunnen doen :ok_hand:t2::smiley: …Bedankt voor de tip :+1:t2::blush:


Eentje? Doe mij er maar twee😏

12 likes

het simpele maakt hem zo aantrekkelijk voor mij :ok_hand:

10 likes

Vandaag mailing van Citizen UK gekregen.
Erg mooi

17 likes

Is het mogelijk om daar vanuit NL te bestellen? Zie daar een aantal modellen meer, of in andere uitvoeringen, dan in NL zelf…

via https://www.watchshop.com heb ik al eens in UK een Citizen gekocht via de Nederlandse tak was ie bijna 100 € duurder

1 like


13 likes

Gisteren avond op Amazon deze besteld, nu nog een week wachten.

BM7111-86L



27 likes

Plant reflecteert in alle bling bling.
Op de foto’s lijkt het horloge soms best groot, maar hij is eigenlijk heel bescheiden…

26 likes

11 likes

Ik heb m al een tijdje is echt een aanrader

11 likes

Met 0100 in de dial code… De aller dikste Citizen die hier op het Forum rondwaart… Fenomenaal, nogmaals gefeliciteerd met dit prachtige horloge!

7 likes

16 likes