Citizen-only Topic

Haha, ik moest even zoeken.

https://nl.watchshop.com/horloges/citizen/heren/bn0118-55e?utm_source=google-products&utm_medium=organic&utm_campaign=shoppingfeeds&source=google-products&nst=0&gclid=EAIaIQobChMImK7szNSL6gIVxE0YCh031Q_NEAQYAiABEgJxKfD_BwE&gclsrc=aw.ds

2 likes

Thanks :+1:t2::grin:

2 likes

Mooie combinatie met de rode band! Bijpassende schoenen,… ook nog een rode riem? :wink:

2 likes

Is besteld via Amazon.nl maar komt ook uit Italie.
Morgen wordt deze geleverd met UPS

1 like

Interessant stukje op WUS over iemand die de batterij wil vervangen in een Eco-drive… zitten blijkbaar speciale Panasonic oplaadbare batterijen in die 20 plus jaar zouden moeten kunnen halen…

https://forums.watchuseek.com/f905/seiko-vs-citizen-solar-5203995.html

1 like

23 likes

Komt hier nog een NA van? Ook nog niet op internet te vinden tot op heden…

1 like

Dat is toch bekend? Volgens mij een Panasonic MT621, een oplaadbare Lithium cel. Gewoon te koop op Ebay

1 like

Ik wist niet dat het Panasonic was :+1:t2::grin: …het was meer dat iemand met een capacitor liep te klooien en die kreeg toen een antwoord van een man met een dikke opleiding in electrotechniek :blush:

2 likes

15 likes



9 likes

Erg gaaf horloge kerel! :sunglasses: :+1:
Is dat een rubberen nato? Hoe draagt dat?

1 like

Thnx! Die van jou is ook geinig. Dat blauw is heel mooi maar die wijzers…
Inderdaad. Zulu diver rubber nato. Draagt heerlijk kan ik zeggen.

1 like

Gave combinatie inderdaad. Wat is eigenlijk de originele band?

Zelfde als die van jou in het zwart. Niet om aan te gluren imo.
Nato maakt 'm stoerder.

Heb nog een bandje incoming voor de Citizen, de zwarte:

2 likes

Denk dat die tropical Zulu diver heb goed staat. Persoonlijk vind ik een vouwsluiting altijd wel een pre. Voelt net wat luxer aan allemaal.

Toch vind ik de rubberen Citizen band niet slecht. Veel beter dan de SKX rubberen band. De Citizen band tapered mooi naar de sluiting. Sluiting is mooi geborsteld met gegraveerd diver logo. Draagt ook nog eens comfortabel.

1 like

Moet niet te maatstaf zijn imo.

I.c.m. rubber altijd cool gevonden. Benieuwd hoe het zal staan.

Nee natuurlijk niet, maar overal gezien vind ik hem niet slecht. En gezien de prijs van het horloge vind ik hem zelfs goed

1 like

6 likes


Ook de minutenwijzer is krom.

12 likes