Citizen-only Topic

Heel mooi.

2 likes

Prettig weekend :wink:

6 likes


Toch besloten om te houden.

15 likes

Schaamteloze Cross. Vandaag wat polstijd voor deze NOS Citizen Seven Star V2 25j uit januari 1970.

15 likes

Môge!

11 likes

Een Citizen duiker op leer? Hier een CO22 ‘two tone’ uit 1989. Ik scoorde een poosje geleden een NOS bruine leren band. Dat maak je niet elke dag mee in 24mm! Hij is - wat mij betreft - van een duiker getransformeerd naar een dik en stoer vrijetijdshorloge!

10 likes

De nieuwste toevoeging aan het stapeltje… Mn eerste high beat horloge (36000bph) :upside_down_face:

17 likes

10 likes

5 likes

En best een bijzondere geloof ik, gefeliciteerd!


Hij blijft mooi maar helaas overcompleet met wat er aan komt.

8 likes

Prachtig, zo’n 1 moet er hier ooit nog eens komen :heart_eyes: als er een keer even niet zoveel geld naar de andere hobby gaat :joy:

1 like


Eigenlijk is deze met zijn 44mm iets te groot voor mij, maar ik vind geen waardig (& betaalbaar) alternatief. De perpetual calendar maakt hem nog extra speciaal. Niet zo eenvoudig in te stellen, maar eens ingesteld verdomd handig! :slight_smile:

4 likes

Even mijn nieuwste posten, zit nu aan een 4-5tal Citizens in de collectie dus je kan me zeker een Citizen liefhebber noemen.

9 likes

Hoe cool ik hem zelf ook vind, is hij mij te druk en teveel. Dan heb ik liever de ultravoilet casioak.
Al die kleuren en cijfers, man…

My eyes, my eyes! :grimacing: :upside_down_face:

ben weer eens bezig geweest,
wat met de banden aan het spelen en ben best tevreden :ok_hand:

zo was hij:

en zo is hij nu :ok_hand:

10 likes

Uit de tijd dat wijzerplaten nog van papier waren. :heart_eyes:

31 likes

En ook lekker in de ochtend!!

27 likes

Bloedmooi! :heart_eyes:

1 like