Heel mooi.
Een Citizen duiker op leer? Hier een CO22 ‘two tone’ uit 1989. Ik scoorde een poosje geleden een NOS bruine leren band. Dat maak je niet elke dag mee in 24mm! Hij is - wat mij betreft - van een duiker getransformeerd naar een dik en stoer vrijetijdshorloge!
En best een bijzondere geloof ik, gefeliciteerd!
Prachtig, zo’n 1 moet er hier ooit nog eens komen
als er een keer even niet zoveel geld naar de andere hobby gaat 
Eigenlijk is deze met zijn 44mm iets te groot voor mij, maar ik vind geen waardig (& betaalbaar) alternatief. De perpetual calendar maakt hem nog extra speciaal. Niet zo eenvoudig in te stellen, maar eens ingesteld verdomd handig!
Even mijn nieuwste posten, zit nu aan een 4-5tal Citizens in de collectie dus je kan me zeker een Citizen liefhebber noemen.
Hoe cool ik hem zelf ook vind, is hij mij te druk en teveel. Dan heb ik liever de ultravoilet casioak.
Al die kleuren en cijfers, man…
My eyes, my eyes!

ben weer eens bezig geweest,
wat met de banden aan het spelen en ben best tevreden 
zo was hij:
en zo is hij nu 
Bloedmooi! 




















