Van plaatjes inderdaad niet. Ik heb echter wel de Chronomasters kunnen vergelijken met Caliber 0100 en dat is wel een significant verschil in het echt.
Maar een eerlijke prijs-kwaliteit vergelijking zal het nooit worden natuurlijk 
Van plaatjes inderdaad niet. Ik heb echter wel de Chronomasters kunnen vergelijken met Caliber 0100 en dat is wel een significant verschil in het echt.
Maar een eerlijke prijs-kwaliteit vergelijking zal het nooit worden natuurlijk 
Ze worden steeds mooier de Citizen van je. 
Bedoel je qua kast, wijzerplaat?
Er moet natuurlijk een prijs betaald worden voor het meest nauwkeurige horloge ter wereld… In de praktijk maakt het niks uit natuurlijk of hij 1 of 5 seconden per jaar fout zit.
Bedoel je qua kast, wijzerplaat? Er moet natuurlijk een prijs betaald worden voor het meest nauwkeurige horloge ter wereld… In de praktijk maakt het niks uit natuurlijk of hij 1 of 5 seconden per jaar fout zit.
De wijzerplaat niet. Maar de rest van het horloge is compleet anders vormgegeven, veel en veel fijner qua design en tegelijkertijd hoekiger en robuuster (duratect alpha).
Een vergelijking op prijs vind ik alleen eerlijk als het twee (bijna) identieke horloges zijn. Want het is helemaal niet gek als iemand de normale Chronomaster gewoon mooier vindt.
En waar ligt de grens in de praktijk? 10 seconden per jaar? 1 minuut per jaar? Mij interesseert het overigens geen hol, maar het is wel een machtig mooi verhaal 
Ik vind ze allebei heel mooi. De vergelijking was ook enkel op looks, niet op kwaliteit van bouw en zeker niet op uurwerk. De 4041 is gewoon fantastisch mooi voor het geld.
Ik maak 'm gewoon… als er GS op had gestaan was ie een stuk populairder. 
Dat zijn het natuurlijk geen identieke modellen. Het is een vergelijk tussen een volumemodel en een absoluut topmodel waar alles uit de kast gehaald is. Daar hangt een prijskaartje aan. Het geeft ook wel rust: een nauwkeuriger horloge is er niet. Punt. Alleen al daarom zou ik hem zeker overwegen als het budget het toestaat (of het budget wat oprekken
).
Is dat die gouden in zwart wit foto?
Nope, da’s een nieuwe. En die komt eraan.
Welke referentie is dit?
The Citizen AQ4020-54Y
Hm, ik had gehoopt op Orient-prijzen, maar het blijkt een Grand Seiko-prijs te zijn. Begrijpelijk ook wel, zo een mooi horloge!
Wow
welke is dit dan?!
Een duidelijk horloge in elk geval. Mooi.
The Citizen AQ4070-05A
Heeft iemand deze CC5006-06L al in het echt gezien?
Heeft mooie specs voor een duikhorloge.