Die is wel serieus heel nice! Zeer fotogeniek
Heel fraai. Zocht op internet nog wat info over dit horloge en toen zag ik ook een zijaanzicht met boven de kroon nog een soort opening. Wat is dat?
Dat is een Pusher waarmee je de perpetual calendar activeert.
Aha. Dank voor dit antwoord.
Et voila, mijn NA
Edit: had het glaasje moeten poetsen zie ik
Eerste indruk: mooie sunburst. Erg licht. Kroon aan de linker kant. Geen hacking. 60 clicks bezel. En een band met collar and pin systeem…
Wat mij betreft één van de toppers op HF!
Mooie hoor! Je zit aan een dollar en pin systeem vast met een band van titanium, schroeven werkt niet.
Nee joh! Dat is broederschap!
Toch zou ik niet weten waarom je de Seiko nog zou moeten dragen als je deze hebt. Ik heb een NY0040 in blauw op rubber, en vraag me altijd af als hem draag waarom ik de rest van mijn horloges eigenlijk heb
Dat is een interessante vraag. De SKX (ik heb de 007 en 009) vind ik lekker basic, lekker rauw. Ik was eigenlijk op zoek naar een NY0040 maar liep tegen deze NY0100 aan. Net iets luxer dan de NY0040 i.v.m. kekke sunburst en titanium.
Misschien blijft deze wel plakken aan mijn pols en taan ik niet meer naar de SKX-en. We gaan het meemaken
Ze lopen ook nog eens super nauwkeurig. Die groene is echt gaaf, maar voor €160 nieuw is de NY0040 helemaal een koopje.
Ik ook niet al draag ik hem alleen bij korte mouwen weer.