Citizen-only Topic

Mooie hoor! Je zit aan een dollar en pin systeem vast met een band van titanium, schroeven werkt niet.

2 likes

Nee joh! Dat is broederschap! :+1:

1 like

Toch zou ik niet weten waarom je de Seiko nog zou moeten dragen als je deze hebt. Ik heb een NY0040 in blauw op rubber, en vraag me altijd af als hem draag waarom ik de rest van mijn horloges eigenlijk heb :grinning:

3 likes

Ik ook!

Ik heb er alleen nog steeds geen antwoord op :joy:

2 likes

Dat is een interessante vraag. De SKX (ik heb de 007 en 009) vind ik lekker basic, lekker rauw. Ik was eigenlijk op zoek naar een NY0040 maar liep tegen deze NY0100 aan. Net iets luxer dan de NY0040 i.v.m. kekke sunburst en titanium.
Misschien blijft deze wel plakken aan mijn pols en taan ik niet meer naar de SKX-en. We gaan het meemaken :slightly_smiling_face:

2 likes

Ze lopen ook nog eens super nauwkeurig. Die groene is echt gaaf, maar voor €160 nieuw is de NY0040 helemaal een koopje.

2 likes

Ik ook niet :joy: al draag ik hem alleen bij korte mouwen weer.

Zeker!!! In maart had ik hem inderdaad een keer besteld voor die prijs maar toch uiteindelijk de bestelling gecancelled. Stomstomstomstom… Ik kan hem nu namelijk niet meer vinden voor die prijs.

Als je hem nog wil hebben kan je de mijne overnemen met korting.

Hij is van 2020.

1 like

Staat hier toch nog eentje in het blauw voor een aardige prijs (met duikfles).

Sorry geen fles.

Thnx. Maar nu heb ik de NY0100 al.

De blauwe ook overgeslagen toen de prijs laag was, daarna lang getwijfeld over zwart of blauw. Uiteindelijk onlangs deze overgenomen via het forum. :+1:

Oh en hierbij dan ook mijn eerste post in dit topic.

10 likes

Goede keuze! Dat is ook echt de tofste van de hele serie! :ok_hand:

1 like

Out in the rain :cloud_with_rain:

8 likes

8 likes

7 likes

Voor de liefhebbers van Titanium.
3 likes

die staat al tussen m’n favorieten :slightly_smiling_face:

Hier toch ook maar even de NA van gisteren showen :slight_smile:

13 likes