tis gewoon een laadje A-Z Nils
Huhā¦zijn toch mesh bandjes?
Vastgelast? Meen je nietā¦
Idem hier⦠;-(
Deze Mesh band zit ā¦Vast en zeker!!!
Niet te filmen ditā¦wel zondeā¦mooi dingš
Lijkt wel rijstpapier die wijzerplaatš¤
Deze ook overgenomen van @Klokkengek
Kleinste in mijn verzameling maar loopt net als mijn andere winder als een tierelierā¦ooit nog een nieuw glaasješ
Is volgens mij gewoon off-factory zo geleverd Nils. Niet voor het eerst dat ik dit tegenkom - in goud ook al eens gespotā¦
Loopt hij goed?..echt een mooiešā¦ben ook regelmatig naar vroege Quartz aan het kijken maar kom niet zo veel tegen als automaten enzo.Moet tussen jaren 80 en 2000 toch wel een aantal zijn gemaakt of zouden er veel in de kliko liggen?
Mooie wijzertjes ook deze ! Klein maar fijn zie je maar heel weinig bij de Japanners geloof ik - dit is mijn enige, beetje zelfde tijdperk denk ik?!
Is van 1969ā¦tuurlijk nog ƩƩn en nu met onbreekbare spring en shockproofā¦
Mooiš
Volgens mij laat @Klokkengek ook niet alles zien ja en heeft hij stiekem ook veel geheime laadjesš
Juist ja - Ik krijg altijd de schuld maar laat die @Klokkengek maar schuiven met zijn laadjes
Komt ook wel eens van alles boven waterā:sunglasses:
Welk jaar is die zilveren dan?
En trouwensā¦je had je eerste ecodrive gekochtā¦
Heb ik die gemist of al weer teruggestuurd?
ligt nog altijd daglicht te vangen in een raam - je weet nooit methode
Hahaha⦠jullie zijn onbetaalbaar TOP!
Maar dit zijn wel de dingen waarom ik het HF zo leuk vindt!
Ik moet morgen vroeg op, dus welterusten en tot de volgendeā¦
De rustš
Deed de secondewijzer al twee seconden overslaan dan? Bedoel gelijk naar 2 seconden i.p v per seconde slaan?
Of je bedoeltā¦hij kan maar beter goed vol zijn?š
Gaaf dat je dat kanšā¦ben zelf niet echt liefhebber van Mercedesteken op de wijzerā¦maar zou gaaf zijn als je in zoiets de wijzers van de Excalibur kan plaatsenā¦mijn favoriete wijzersā¦heel jammer dat Citizen ze niet gebruikt in andere klokkiesā¦