Citizen-only Topic

Met je tong op de grond😂…spannend hoor🖒

1 like

mooi hoor, voor mijn gevoel hoort de kroon aan de andere kant :sweat_smile:

1 like

Doen ze blijkbaar niet meer bij de nieuwe modellen.

1 like

5 likes

Gave bezel🖒…mooi plaatje zo…Is niet origineel toch?:thinking:

Oei, deze heeft toch een eigen topic? is ge ceracote. Wel een zwaar klokje lijkt me. Ik had hem in Titanium, die vond ik al redelijk zwaar.

editje: Citizen Ecozilla cerakote coating klaar

1 like

Eigen topic ja.
Maar is een Citizen dus dacht doe de only topic ook even :slight_smile:

Plaatje uit de oude doos. Op een later moment nog kortere lugs op de ecozilla gezet.

8 likes

Gave collectie🖒…nog steeds in bezit?Of alleen de foto😁

Alledrie inmiddels verkocht. Tegenwoordig alleen nog de jp2000. Dat vind ik dan ook meteen de allergaafste Citizen. :smiley:

1 like

Inderdaad een brute duiker🖒😊

Recent in het lichtblauwe gedeelte al een oproep gezet voor de orca. Maar dat blijft een lastig verhaal…( dus wie??)

Gisteren de collectie maar uitgebreid met een NA. De ecozilla op suppa adapters met stalen band. Wat een bonk. Ik moet zeggen @Selie dat ik die lugs ook pittig lang vind dus eventueel komen die kortere nog.

Pics or it didn’t happen:

Ps @H47 wat een ding. Zo wil ik de beater op rubber ooit ook😍

2 likes

Ik had walt’s adapters. Die steken niet onder de kast uit, waardoor de lug2lug meteen verkleint naar 48mm.

verschil in Duratec en Staal en een piloten variant tov een chrono dresser. Het uurwerk is het zelfde en daar blijft het ook eigelijk bij.

ps, for sale

5 likes

:slight_smile:

3 likes

11 likes

Heb deze niet meer in bezit, maar dacht deel hem toch:

Wel deze vandaag binnen gekregen!

10 likes

Mooie die bullhead - zonde dat je hem niet meer hebt, zal bij mij als een der laatsten de deur uit gaan denk ik :wink:

6 likes

Die moet je zeker niet weg doen…🖒😊

Staat bij mij zeker ook op het lijstje😊

1 like

thx zet er dan meteen ook die van Seiko bij Nils! Want jij houdt vlg mij stiekem van een maatje meer :sweat_smile:

4 likes