Citizen-only Topic

Nog geen wintertijd?

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

3 likes

Persoonlijk vind ik hem met 37mm te klein. Weet niet of dit een bezwaar voor je is? Wel een mooi design.
Qua kwaliteit zal het wel goed zitten. Eco drive heeft zich inmiddels wel bewezen, daar is op het www genoeg over te vinden. Het plaatje:

Gr.Wander

3 likes

Mooie klok. Wel even rondkijken naar een gunstige prijs

3 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Dan zeg ik, doen. @Ari doet trouwens een goede suggestie.
Dutyfree is een betrouwbaar adres. We zien de NA wel verschijnen :smile:

2 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Dat klopt :wink: Eerlijk gezegd had ik er nog helemaal niet aan gedacht, ik was net wakker haha

Mooi klokje! Dutyfree inderdaad veruit goedkoopste met Citizens, let alleen wel op dat je pech kán hebben met invoerrechten/btw betalen aan de deur :relaxed:

Vandaag alles weer optijd gezet (doen de Citizens vanzelf, maar toch excuus voor een fototje :sunglasses: )

Ook de F150 leapsecond geupdate, “ergerde” me eraan dat beide klokjes atoom klokjes zijn maar ze wel een seconde verschillend liepen (leap second pakt ie niet automatisch bij dagelijks syncen, vereist eenmalig extra handeling) :joy:

4 likes

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

5 likes

We zien hem graag snel verschijnen :wink:

1 like

Iemand hier wel eens kleine krasjes/doffe plekjes “weggepoetst” met iets anders dan zo’n Cape cod doekje en zo ja, waarmee? :grin:

Met rvs reiniger voor in de keuken👍

Ik heb ook een “nieuwe” incoming. Ben helemaal verslingerd aan bepaalde “vierkante” modellen met opgelegde uurmarkeringen. Nu heb ik oa de Seiko van mijn vader en daar komt onderstaande Citizen bij (foto verkoper).

Hij moet wel in een sopje zo te zien :grinning:

10 likes

WOW🖒…dat is ook een mooie☺

1 like

Mooie citizen ook! Beetje schoonmaken en good to go zo te zien :grinning:

(een beetje off topic) maar heeft jouw Seiko ook een Stelux band?

1 like

Nope geen Stelux zo te zien.

Gaaf, heeft wel wat zo’n vierkante kast.

Oke thnx ga ik dat proberen, had wat over tandpasta gelezen maar net zoveel do verhalen als don’t verhalen :joy:

1 like

Tandpasta op acryl glaasjes werkt perfect. Niet op metaal.

Haha oke, ja werk zelf in de metaal, dus wel ervaring met rvs oppoetsen maar da’s toch wat lomper dan een horloge dus wil dat niet zomaar proberen, vandaar.

1 like