Citizen-only Topic

Hey Slin,

Niet echt te pakken, nee. Een goeie maat van mij heeft mijn Oriënt Star geleend voor een huwelijksfeest omdat hij geen dresswatch ter beschikking had. Deze Promaster fieldwatch hing rond zijn pols en ik zei voor de grap ‘Kom maar op met je onderpand’ :wink:
Ik heb er eens snel een mooie Ko band opgegooid voor zijn logement bij mij en ik moet zeggen dat ik het een mooi en heerlijk horloge vind om dragen. Loopt ook heel accuraat. Maat is ook heel goed voor mijn pols! Van rond wanneer dateren deze horloges eigenlijk?

3 likes

Erg dressy. Love it

3 likes

Vind het jammer van die superkorte urenwijzer. Verhoogt m.i. de afleesbaarheid niet echt.
Had ie langere urenwijzer gehad, had ik 'm zeer zeker gekocht. Maar goed, zoveel mensen, zoveel smaken/meningen… :wink:

1 like

Aha een onderpand horloge​:grin:…Vaak is het jaartal moeilijk te schatten maar voor deze dankzij de folders van @Harpoen kan je hem zien in de folder van 2000 rechts boven op een originele stalen band die ik hoop nog eens tegen te komen…:blush:

7 likes

Hij id inderdaad kort, maar qua afleesbaareid heb ik er geen last van.

Enig idee welk model (nr.) dit is? (Sorry crappy foto)

Dit is de AS4030-59E

Thanks! Dat is de zilverkleurige maar inmiddels hierdoor de zwarte gevonden (AS4035-04E) :sunglasses:

3 likes

Vandaag de promaster eco zilla besteld. Ben benieuwd of ie bevalt. Lang over getwijfeld,maar toch 1 aangeschaft.

2 likes

Mooi horloge maar kan net het typenr niet goed aflezen.
Weet jij toevallig het typenr?

1 like

NH6050-53EE …Alstu! :upside_down_face:

1 like

Helemaal geweldig en supadupasnehel :1st_place_medal:
Ga ik is op zoek, vind hem wel erg leuk

1 like

Zag er even geleden nog één op ebay staan voor rond de €120 volgens mij … succes! :slight_smile:

Kan hem zo 1,2,3 niet meer vinden … ze komen af en toe wel eens langs! Effe afwachten ja! :slight_smile:

Thanks! Een snelle search levert nog weinig op. Maar ik hou hem in het snotje :slight_smile:

1 like

image

Dacht dat deze ook altijd met een Citizen om liep…

Had 'm al eens gepost, maar nog niet in het Citizen-only Topic. :grinning:
Fijn horloge. Lijkt op de foto wat groot, maar is echt ook geschikt voor dunne polsen…

5 likes

Staat echt zeer goed op de NY0040 en draagt ook prettig. Deze is voor op de lume dial :slight_smile:
De prijs viel me nog goed mee.

3 likes

Mooie band en wil je ook een foto plaatsen als ie op de lume ny zit?
Heb je eventueel ook een linkje naar de verkoper?

He jongens, mijn ecozilla met adapters en wat straps staat op t blauwe gedeelte mochten jullie er nog eentje zoeken! Prachtig monster maar iets te groot voor mij! Prettig weekend!