Citizen-only Topic

Burger Daffie meldt zich :sunglasses:

11 likes

Vandaag de Citizen Campanola Cosmosign, foto met flits om de details beter naar voren te brengen

7 likes

Vandaag naar de Rikketik, op verzoek de Cosmosign om

3 likes

10 likes

Net binnen gekregen.
Mijn nieuwe duiker.
Ben er blij mee :sunglasses::sunglasses:

11 likes

Gaaf :+1::grinning: …Je lumeshot ook al gezien…ben benieuwd of de lume lang blijft branden :roll_eyes:

Thnx. Laat ik nog weten👍

1 like

Nieuw binnen: Signature Grand Classic :sunglasses::+1:

20 likes

Wow man! Je hebt hem ook :+1::yum: …en…en??

2 likes

Beauty :ok_hand:

1 like

Ja prachtig! :smiley:

2 dingen die mij aan de wit/grijze variant stoorden heeft dit model niet. Dus ik ben weer blij :wink:

1 like

hoop het niet…
:frowning:

1 like

Ik mag mij sinds vorige week ook bezitter noemen van een Citizen. Voor vakantie deze citizen via MP gescoord voor slechts 25 euro (inclusief verzending!). Moet zeggen, ik ben onder de indruk. Prachtig horloge.

13 likes

Ah …beter :+1: …Ik weet eigenlijk nog steeds niet wat je bedoelt met dat gele op de wijzers :roll_eyes: …deze heeft dat niet neem ik aan?

1 like

Huh :astonished: …want?..dan kan je niet slapen? :sweat_smile:

Ik vind hem ook wel mooi gedaan…maar je weet ook dat ze dit de ‘bombay special’ of ‘Mumbay’ special’ noemen? …Vanwege de niet originele wijzerplaat?

Ai Ai, zag het ook… ‘Japan made’…

:grimacing::grimacing::grimacing:

PS Prijs is er gelukkig wel naar… :sweat_smile:

1 like

Ah…ja sommige vind ik echt wel goed gedaan en lijken net echt…ja met een 8200a uurwerkje is het geen geld :grinning:

Daar twijfelde ik al tussen. Kon voor de koop al geen citizen vinden met een soortgelijke wijzerplaat op internet. Ben niet zo thuis in de citizen wereld, maar de wijzerplaat zag er kwalitatief goed uit, dus heb de gok gewaagd a 25 euro.

Blijft een leuke vakantieklok!

2 likes

Ik vind het een hele gave wijzerplaat :+1::grinning: …meestal hebben ze van die vage kleuren :grin:

Heb je hem ook open gehad…ben altijd wel benieuwd of er een 8200a inzit?

1 like