Citizen-only Topic

Dat is een hele knappe. Ik heb m ergens (HF?) voorbij zien komen. Mooi aanwinst hoor

1 like

Ja klopt… staat hier op HF in de blauwe hoek :ok_hand:

Wel een zeldzaam model…

Thanks :+1::grinning:

Heb toch maar een nieuw bandje gekocht, mede dankzij @daffie , voor mijn laatste Citizen en ook nog een titanium gesp.

Denk dat het best een goede combinatie zal zijn.

14 likes

Ik denk een mooie combi. :ok_hand: Lekker dat je de ti gesp ook hebt gevonden. :+1:

1 like

Ja maar wel een generieke. Zou heel graag een mooie Citizen gesp willen.

3 likes

Ik vind m op staal erg mooi :ok_hand:

1 like

Titanium, zou jij toch wel moeten weten. :wink:

Ik vind hem met de titanium band te veel glimmen.

2 likes

:+1::+1::+1:

1 like

Ben benieuwd…mooi donkerbruin bandje :ok_hand:

1 like

Thanks :+1::blush:

1 like

Niet titanium en nog maar één over…linksboven :+1:

De rij onder en dan de 3e rechts had een mooie geweest denk ik :thinking:

Hier nog originele leren bandjes van Citizen gevonden…

Zal best moeilijk worden om bv een buckle met Chronomaster erop te vinden… :expressionless:

1 like

Haha was een klein foutje i.d.d. :joy:

1 like

Wellicht hier geïnteresseerde in een mooie Citizen?

Dank voor het meekijken!
Die derde was idd een goede geweest, mocht je er nog een keer eentje vinden; Graag!! :+1:

1 like

hoi, dit is wel geen film topic maar ik denk dat dit filmpje hier ook niet mis staat


deze moet toch kunnen tussen al jullie citizen fans, bij mij deed het toch wat.
3 likes

  • Leer
  • Jubilee

0 stemmers

5 likes

Gisteren gearriveerd, Citizen G870 uurwerk, Citizen Stiletto, ultradun met saffierglas.

Ik ben zeer onder de indruk van de bouwkwaliteit, de band en sluiting, de afwerking en het feit dat men een Eco Drive uurwerk met 7 maanden gangreserve hierin heeft weten te proppen!

Het is geen Rolex, dus veel positieve reacties verwacht ik niet. Ik voel me wel een geluksvogel dat ik dit horloge voor in feite een klein bedragje nieuw op de kop wist te tikken.

23 likes

Ziet er prachtig uit :ok_hand::grinning: …maar heb je nog wat betere foto’s? Heb je ook een modelnummer?) ik heb deze (denk ik :rofl:) nog niet gezien. Het is i.i.g van de Stiletto serie dus wat hoger qua kwaliteit dan vele normale eco-drives…al aan het saffierglas te merken. Wat ik mij nu ook gelijk afvraag is hoe je kan zien bij deze dat de batterij weer opgeladen moet worden?Omdat dit horloge geen secondewijzer heeft. Toevallig had ik het gisteren gehad met een eco-drive dat de secondewijzer gelijk 2 seconden versprong zodat ik wist dat hij even in de vensterbank moest om op te laden

1 like

Dit is quick and dirty in een half donkere kamer.
Morgen zal ik een paar foto’s maken.

Het betreft de G870-S111731.

Anyway, erg plat, mooie afwerking.
Wat betreft de waarschuwing voor een lege accu: geen idee! Ik heb me voorgenomen hem gewoon een zonnige ochtend in de kas te leggen: droog en heel veel licht…

4 likes

:+1::joy:

Ik laat ze af en toe in de vensterbank liggen…Ik heb deze in mijn kast erbij staan zodat ik weet dat ze weer eens in de vensterbank moeten…best handig zo’n metertje :+1::blush:

6 likes