Citizen-only Topic

WOW :ok_hand::star_struck: … prachtige set hoor :+1::grinning:

2 likes

Dank je, ben er ook blij mee want deze oudjes starten met 1x schudden, lopen zeer nauwkeurig en liggen ook verrassend goed om mijn pols, dus draag ze regelmatig.

1 like

Ik heb nu ook een aantal grotere maten en zoals je zegt die dragen toch lekker…van mij zijn ze 41-42mm …deze types ook?

ong 42mm inderdaad (43,5 incl de kleine kroonbeschermers)

1 like

Net binnen :innocent::hugs:

@sq100 het verschil met die van jou al gespot?

6 likes

Heb je een goede grip op de kroon?

Ja je hebt de wijzer er bijna heel sneaky overheen staan :joy:
Ik wist overigens niet dat deze in titanium bestond, eens in de gaten houden bij de listings!

1 like

Die is achthoekig en geeft een prima grip.
@Brutus heeft een stiletto met secondewijzer. Die heeft een ronde kroon en daar heb je 0,0 grip op.

Aan de andere kant heb je dat ook alleen 2 x per jaar nodig, als de klok voor en weer achteruit gaat. Deze horloges hebben ca. 7 mnd. gangreserve. :wink:

Oeh. En deze ook vandaag



7 likes

5 likes

Mijn nieuwste aanwinst uit HK!! Zeer blij mee,morgen nieuwe batterijen erin!

7 likes

Tjongejongejongejonge

Wat zal jij blij zijn :+1:

Mooi ding Mark😇

Gefeliciteerd, is dat de titanium uitvoering van onderstaande of een andere? En die witte lume is standaard of relume?

5 likes

Thnx Sq100. Het is idd de titanium versie! Die witte lume is idd standaard bijdeze modellen. Als je de wijzerplaat bekijkt in het daglicht lijkt net als of het een blauw/paarse gloed heeft. Het model wat ik heb gekocht is de C028. Jij hebt trouwens ook een prachtig exemplaar! Gr Mark

2 likes

Dank je, zo ik er nu op terugkijk toch wel de leukste vondst van afgelopen jaar, NOS uit Duitsland.

10 likes

Dat is zeker een mooie vondst!! Zuining op zijn!! Die ik ook heb gekocht blijken heel erg zeldzaam te wezen…hoorde ik ook van een vriend van mij. Morgen gaan 3 nieuwe batterijen erin en dan kan ik het pareltje gaan dragen :heart_eyes:

5 likes

Ja leuk. Ik neem de batterijtjes mee😇

Er moeten 3x 399 in. Dat kan je zelf vast wel.

Zoek je nog een stalen in Nieuwstaat?

1 like

Goedzo Abel!:ok_hand: Tot morgen vriend!

1 like

Nee das niet waar, de 399 is te hoog voor deze, moet een sr920 in :stuck_out_tongue_winking_eye:
Zoeken wel, kopen is een tweede haha.
edit
Hier ging wel een sr927 in geloof ik

En deze weet ik nog niet. Een Excel sheetje zou wel van pas komen :joy:

1 like