Misschien klopt het, misschien niet…
De Pulsar chronograaf heb ik al zeker twintig jaar, de mooie groene band kwam drie jaar geleden met een andere Pulsar chronograaf en de ‘vintage’ doos vond ik vorig jaar. Lijkt een aardig setje toch?
Ik schop het draadje weer even omhoog.
Mijn nieuwe 'vintage" B&M Baumatic met Felsa 1560 uurwerk.
Originele doos en bandje. Nu nog op zoek naar een B&M gesp in staal. Iemand?
Mooi setje zo👍 en succes met de gesp
Dit mooie topic weer es naar boven duwen.
Geen idee of ik snel hier aan toe kom. (Moet nog weer naar de opticien wegens slechter wordende ogen)
Maar de doos is er bij
Deze twee oudjes staan bij mij in de kast te pronken, naast mijn fles whisky die niet op de foto paste. Movado is uit 1962 en de Wittnauer uit 1957; beiden handwinders en in-house uurwerkjes.
Cheers!
Leuk, een Gruen! De doos komt wel uit dezelfde periode en kan zeker ook door de juwelier erbij meegegeven zijn. Wel is dit een doos voor een Veri-thin en niet voor een curvex. Het model is wel hetzelfde, maar dan staat er curvex op de bovenkant van de deksel of aan de binnenkant op de “dekselvulling”.
Ik heb er ook nog een ppar in de originele doos
Een kleine ZenTra
Een een cheapskate Westclox
Ondersteboven in de doos
Wow! Wat een beauty!
next level dit
Fijne classic - dial en wijzers maken ook een prima plaatje voor het font topic imho…
Dit zie je zeer zelden, een Seiko Lord Marvel J14068 in originele doos. Leuk detail, het doosje is van blik, met een geveerd scharnier. Erg leuk detail, zouden ze tegenwoordig nog moeten doen, is veel mooier!