Collectioneurs van horloges in de originele doos

Zo fancy doos zeg!

1 like

22 likes

17 likes

23 likes

20 likes

:star_struck: Echt een mooie setje :watch: :watch: :watch: Seiko’s :partying_face: :+1: :clap: :clap:
Groeten Iwan :motorcycle:

1 like

Uit 1992 een Gruen NOS set met quarz dameshorloge en verwisselbare bezel ringen. De stickers zitten nog op het glas en achterkant van het goudkleurige horloge. Het horloge met blauwe wijzerplaat had ik al. Aanschafprijs was toen 110 dollar.

En blijkbaar was er nog wel wat informatie nodig over wat quarz precies was. :sweat_smile: Eerste pagina van het instructieboekje:

25 likes

27 likes

23 likes

Wat een wijzerplaat, zeg! Fantastisch! :ok_hand:

1 like

Dank u :white_check_mark:

1 like

Testing testing :nerd_face:
Een box uit de 'er jaren, een quartz chronograaf van +/-…
Het ziet er redelijk uit, maar :thinking:

.

10 likes

deze vinden wij bijzonder: niello kast, degelijke movado mechaniek en op de doos staat L Boon, staat ook op het binnendeksel van de kast, dus hoort effectief bij mekaar. ook zo ooit gekregen als setje

En nog 2 Longines zakuurwerken in de bijhorende doos

15 likes

polshorloges zijn er hier heel wat meer dan 3 stuks in de originele doos. overzichtsfotootjes kastje 1

kastje 2

17 likes

de horloge heb ik gekregen voor me verjaardag van @techca in sep 2025 en ik vond dat zo een mooi horloge dat ik besloot voor deze naar de correcte doos te gaan zoeken. heeft een paar maandjes geduurd en vandaag kwam de doos aan. wat ben ik hier blij mee.

Ik vond hem al zo cool, nu nog veel cooler :slight_smile:

En eigenlijk zit ik al de hele ochtend overal wat te plaatsen in de topics omdat ik in naam van duolid 2 mijn verjaardagshorloge - die is wel pas in september maar beter vroeg dan laat zeker :rofl: - hier op t forum al aankocht. Omdat ik dan zelf weet wat het gaat zijn, wilde ik het als verrassing houden voor degene die hem mij gaat geven en om te voorkomen dat ie zou zien dat er wat mailverkeer was dacht ik “plaats vanalles op het forum zodat er tal van reacties komen en de melding van het mailverkeer verdwijnt” :sweat_smile:

heb ik ook gedaan alleen had ik er wel niet aan gedacht dat er dan morgen of overmorgen weer een mailtje komt, dus heb maar opgebiecht dat ik iets kocht in zijn naam, maar dat ie niet mocht gaan kijken, zodat er dan toch nog 1 iemand verrast gaat zijn hier ten huize watches we love watches.

2 nachten wakker gelegen van dat horloge, maar hij komt naar hier, het ergste zal zijn dat na het uitpakken en de check ik hem terug moet inpakken en wel 6 maanden nog moet wachten voor ik hem dan definitief kan uitpakken :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: en dan kan ie ook hier komen te staan want full set

13 likes