"Come over to the Dark Side"

En toch draagt deze nauwelijks groter dan een “normale” prof.
Je zou hem eens om moeten doen om de werkelijke grootte te ervaren.

Beide prachtige. De DSOTM staat zeker op mijn WannaHave lijstje.

Die foto met die afgebroken lug blijft maar voorbij komen. Volgens mij valt het alemaal wel mee, als ze werkelijk zo fragiel zouden zijn als beweerd wordt, dan zouden we wel al wat meer foto’s gezien hebben.

Denk ik ook.Ik heb al 16 jaar een keramische Junghans Mega, die ik bijna 15 jaar dagelijks gedragen heb. De rubber kern van de band is een keer kapot gegaan, en ik heb de vouwsluiting twee keer moeten laten vervangen, maar de kast en keramische schakels zijn nog als nieuw. Geen krasje of wat dan ook op te bekennen.

The Force needs to be in balance… the Jedi strike back with some light side kick ass power :wink:

5 likes

De Alaska Project staat hier hoog op de verlanglijst :heart_eyes:

Helemaal mee eens, ik loop ook al jaren met ceramische klokken rond, nog nooit problemen mee gehad.

Laat die pro. eens mooi in de doos voor zoonlief :wink:

2 likes

Mooi setje. Hele veel plezier mee.

1 like

Super knap setje :+1: … al had ik persoonlijk voor een GSOTM geopteerd in combinatie met de Speedy Pro … of als budget geen bezwaar zou zijn (en we toch aan het dromen geslagen zijn) voor een DSOTM + GSOTM :wink:

Zowel de DSOTM als GSOTM voor mij jammer genoeg vér boven budget.
Ben al blij met een ‘gewone’ Speedy.

Geniet voor deze prachtklokken !!!

2 likes

GMDGS! :+1:t2:

Prachtige set
Geniet er van !

1 like

Het oudje doet duidelijk niks onder voor het duurdere jonkie.
Mooi setje.
:+1:

1 like

Mooie collectie!

Draag dsotm ook dagelijks. Nog niets aan te zien. Band blijft ook mooi.

Ben nog zoekende welke Omega ernaast komt te liggen.

2 likes

Binnenkort ook maar eens voor een Omega gaan kijken :smile:

Leuk duo heb je !

1 like

Prachtig duo. Ik zie dat de Speedy pro uit de stickers is dus gefeliciteerd :slight_smile:

1 like

Thanks! 10-01 was de datum :smile: