Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

Heel gaaf deze! :ok_hand::star_struck:

1 like

18 likes

Haha thanks!

1 like

:fire::fire::fire:

Tijdloos mooi…

13 likes

Deze is toch weer strakker omdat er niet een extra datum op de plaat zit :ok_hand:t3:

Zou ik deze kunnen laten polijsten/opmaken om deze terug als nieuw te krijgen? Of is dat niet mogelijk? (Is een 18K gouden kast)
(Dus met scherpe hoeken/kantjes)

15 likes

No date cross-hair is ook mijn favoriet (en de versie die ik heb). Jij hebt wel de onyx hour markers? Dat is wel erg mooi vergeleken met de ‘basic’ stalen.

Ik weet het, geen antwoord op je vraag… Maar ik zou 'm lekker zo laten, is toch een mooie vintage conditie?

1 like

Uit 1992, toen nieuw gekocht bij, jawel, alweer Siebel.

8 likes

14 likes

Ja dit is onyx! Vond ik ook net wat extra’s geven bij stalen modellen. Aan de andere kant is het van een afstand natuurlijk niet zichtbaar…

1 like

Met goud is dat volgens mij lastig omdat het zacht materiaal is.

Overigens vind ik het niet nodig, ziet er erg goed uit voor een 18k kast.

Al twee weken lang weer deze om de pols:

19 likes

Fantastische wijzerplaat!

1 like

De staat is zeker OK hoor, maar ik vroeg me gewoon af of ik deze echt nog tot de ‘nieuw’ conditie zou kunnen krijgen. :slight_smile:

Maar ik hoor op dit moment van zogoed als iedereen: afblijven en zo laten :sweat_smile:

2 likes

Ik snap je verlangen helemaal!

ben toch even op zoek gedaan voor je…

Het is dus mogelijk om de kast weer op te bouwen en in te vullen

En schuren polijsten en slijpen van facetten verwacht ik van dat het niet al te moeilijk zal zijn want zacht goud. Maar daar kan ik volledig naast zitten

Je zou eens een kastengochelaar kunnen benaderen, dik wakker bijvoorbeeld of misschien Floris155?

Succes in elk geval!

1 like

Blijf nog steeds zo verliefd op deze omega, super classy, onopzichtig , stijlvol

7 likes

18 likes

Da’s een hele mooie!

1 like