Op kantoor spelen met Connie
Ik stuitte zojuist op een C-case met een groene vignet dial op C24. Voor mij de eerste keer dat ik een tweede heb gezien van deze wijzerplaat, dus dat is wel leuk.
Was die van jou niet vol goud?
Zeker, maar de wijzerplaat is hetzelfde. Had ik nog niet eerder een tweede van gezien.
Mooi man! Gefeliciteerd
Dat vind ik zelf ook de leukste horloges bij vintage. Zeldzaam zonder uniek te zijn. Het is voor mezelf op de een of andere manier toch een geruststelling.
Haha ja, ik ook. Voordat ik deze kocht heb ik ook wel even wat extra research gedaan en andere meningen gevraagd.
Wow, heel nice! En locatie is NL. Oh jee, mijn handen jeuken . Snel mn tudor in het blauw mikken. Maar voor die tijd moet ik mezelf echt bedwingen…
Ik zou er wel minimaal 500 piek vanaf proberen te praten, bij voorkeur 800. Want voor een goldcapped exemplaar dat niet helemaal haarscherp meer is vind ik hem wat aan de prijzige kant.
Lekkerrrrrrr man
Wat zijn en blijven deze Connies toch heerlijk
Ja er moet sowieso wat vanaf hoor. Maar ben komende maanden weinig in Nederland en moet van mezelf eerst de Tudor sowieso verkopen. Dus als hij weg is, is ie weg.
Moet wat van af, er moet zeker 50/60% af, het is een gold cap, belachelijke prijs is het, correct me if I am wrong.
Ja voor een gold capped an sich is de prijs vrij ridicuul, maar zoals @flowert al zegt is deze dial wel echt heel zeldzaam. Kom je niet zomaar tegen. Maar ik hoop dat ie lekker een paar maandjes te koop blijft staan, dan pik ik hem wellicht voor een gunstig prijsje op
Ja die kans bestaat wel dat dat plan ook gewoon echt lukt, gun hem je van harte, dat groen met goud is gewoon top combo!