Heel stuk beter dan de vorige, no offense voor de verkoper destijds… …de recente W&V service geeft je meteen ademruimte voor een jaar of 5 a 6.
Ja dat is een fijn gevoel. En het was alsnog een goede deal. Dus helemaal happy.
Prachtig! Welke ref seamaster heb je? Die is ook mooi zeg!
Oja en welkom natuurlijk
De Seamaster is een 2976.
Dank je.
Heel tof, kun je er wat meer over vertellen? Volgens mij zijn ze zeldzaam
Ze lijken inderdaad zeldzaam te zijn. Op omegaforums is er wel een thread over met wat exemplaren en op Instagram heb ik er ook een aantal voorbij zien komen. Net als de Jumbo Constellations zijn ze blijkbaar alleen voor de Aziatische markt geproduceerd. Hij heeft dezelfde kast als de eerste Railmasters: 38mm diameter, 48mm lug-to-lug en 19mm tussen de lugs. Aan de hand van het serienummer van het uurwerk lijkt mijn exemplaar uit 1958 te komen. Voor de tijd waarin het geproduceerd is, waar 34, 35mm eerder de standaard was, is het natuurlijk een erg groot model . Met mijn polsomvang van 18,5cm vind ik de 34mm en 35mm vintage Connies en Seamasters toch wat te klein dragen. Deze oogt wat moderner qua formaat en draagt perfect.
Er bestaat overigens ook een model met datum, de 2867.
Da’s een beauty!
Met Nederlandse dagschijf, mooi!
Zie je niet vaak.
Juist mooi zo
Die is wel echt heel nice!
Haha, die van jou is ook groen natuurlijk.
Heb je al eerder andere opties geprobeerd?
Ik heb groen er voor nu op laten zitten, leuke keuze.
Nee, toen ik hem kocht zal hij al op een (matige) groene band en dat vond ik erg goed staan. Toen heb ik deze custom laten maken, ben ik erg tevreden over.