Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

Constellation electroquartz f8192Hz

9 likes

7 likes

Wauw, wat een bonk staal!

11 likes

Ja heel mooie kast loopt van hoog naar laag ook wel “puprite” genoemd.
Dit is een van de vroege modellen met de kroon links.

6 likes

Helaas te klein voor mijn pols :frowning: maar vind hem wel heel mooi.

8 likes

Ben nog steeds op zoek naar een mooie 168.005, liefst (rosé)gold capped. Nu heb ik deze te koop zien staan en ik zou graag jullie mening erover weten. Vind het een mooi exemplaar maar ik heb drie punten die me zorgen baren.

  1. Seconds hand lijkt me te kort, is deze origineel?
  2. Originele ref nummer in de caseback is weggekrast. Zou de caseback vervangen zijn?
  3. Is de corrosie aan de zijkanten van de binnenkant van de kast iets om je druk over te maken of hoort dat er nou eenmaal bij bij een oud horloge?

4 likes

Er staat een aardige goldcapped met black dial in Engeland te koop met secondewijzer die in elk geval over de minuten markers valt…afgekort of incorrect vervangen lijkt mij ook waarschijnlijk :thinking:
Vraag de verkoper??

Ja verkoper heb ik gevraagd maar hij zegt alleen ‘hoort kort te zijn’. Heb het idee dat de beste man zelf geen kenner is van dit type.

Die Engelse ziet er interessant uit, dank voor de tip! Helaas geen onyx inleg maar dat is overkomelijk.

1 like

Let op bij uk deals - er schijnen toch mogelijke nare extra kosten in het verschiet te liggen, na Brexit. En bij zulke bedragen gaat het bijtellen ook hard…

1 like

Hij hoort precies over de secondemarkers te vallen.

9 likes

Welk type is dit?

De globemaster constellation

1 like

Hij is prachtig!

Idd is deze erg mooi, en under the radar, beetje onderschat…tov andere omega modellen

Exact. Geniet ervan!

1 like

Schaamteloze cross post…
Heel blij mee :drooling_face:

9 likes

1 like

Ryan Gosling zou zo een accountje op het forum aan kunnen maken. Hij heeft heel wat gave vintge pieces.