Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

De laatste aanvullingen. De eerste mag gaan omdat de twee kwam.

18K 168.005

18K 14382



Ik wil nog heel graag een rosé gouden Deluxe

10 likes

7 likes

Mag ik je band?

1 like

Ik heb ook nog een stalen exemplaar gehad.

3 likes

Net als stalen Patek’s denk ik dat de stalen Connie pie pan straks duurder wordt dan een gouden…

2 likes

Denk ik niet. Stalen PP modellen (m.u.v. de sportmodellen) zijn zeldzamer dan de gouden, dit maakt dat die modellen ridicuul worden gewaardeerd.

Stalen Constellations daarentegen zijn zeker niet zeldzamer dan de gouden equivalenten.

Wat wel zo is, is dat een stalen exemplaar sneller is verkocht.

Mijn 18K Constellation uit 1966.

4 likes

Strak

Geef mij maar een stalen…oh nee sorry, ik hoef er niets meer bij. Maar zo’n pie pan - oei

1 like

OK dan, ik kon niet langer achterblijven - wel eerst even de MOY test (alweer wat geleerd, dank forum) natuurlijk gedaan. Je wil toch niet dat je bloedeigen Conny wordt afgebrand :slight_smile:

3 likes

15 likes

Supertrio!! En een fantastische serie sterrenwachten trouwens, Radek - die zouden minimaal een eigen topic moeten hebben :heart_eyes: Ik gooi er gelijk ook even een paar Connies tegen aan, die komen op dit forum veel te weinig in het daglicht…

4 likes

Dan gooi ik er ook nog eentje tegenaan.

8 likes

Potdomme blij mee… wat een details. Wat een uitstraling!

Domega; SUPER bedankt voor het gunnen. Ik ben er heel blij mee.

Gr. Roel

14 likes

18k Conny uit 1966. Voor de Constellations werden de beste Omega kalibers gebruikt. Veelal chronometers

2 likes

die is mooi op zijn pootjes terecht gekomen zo te zien :wink: ik hoop dat je er minstens net zo lang van gaat genieten als ik!

Zelden zo onder de indruk van details geweest. Nu door voor een stalen pie pan.

Gr. Roel

12 likes

Deze is dan ook wel supervet.

18 likes

Ze is onderweg een niet zo veel voorkomend model Constellation f300Hz 198.003 cal 1250.

14 likes