Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

Kan ik zeker aanraden (hoewel die van mij gold capped is)

13 likes

Heel mooi!
Ik vermoed dat de vol gouden modellen telkens ook een gouden wijzerplaat hebben. Iemand die het met zekerheid kan zeggen?

Klopt! Die heeft een mooie ongepolijste kast en die gravering op de caseback is een leuk detail. Ik heb die destijds van @septentrio overgenomen :blush:

3 likes

Ook een gold cap met linnen, moet nog eens een mooiere band om met omega buckle

15 likes

Wellicht is het toch de moeite waard een horloge met gouden plaat eens te proberen. Aanvankelijk vond ik het ook een drempel om zoveel ‘bling’ te dragen. Mijn ervaring is echter dat het heel snel went. Er heeft ook nog nooit iemand een opmerking over gemaakt. Daarbij maakt de kleur goud ook uit: rose/roodgoud is m.i. een stuk subtieler dan geelgoud.

2 likes

14 likes

Al zal iemand wel een opmerking maken, moetje daar dan wakker van liggen?

Rose goud is inderdaad mooi! Helaas wel niet zo courant bij die C shapes als geel goud. Er bestaan voorbeelden van gold capped modellen met zilveren plaat. Volledig goud bestaat enkel in geelgoud (denk ik). De fluted 168.027/029 is mijn favoriet, dus het zou al in die reeks moeten zijn.

Ah we zien wel wat er op mijn pad komt :blush:

3 likes

Ben benieuwd waar je op uitkomt :smiley:. Het is sowieso een mooie zoektocht!

1 like

Hoeveel zou het kosten om zo’n linnen plaat te bemachtigen met ster? Wat hebben jullie er voor betaald en hebben jullie tips? De Omega liefde komt toch weer opzetten :joy:

Een losse linen plaat ga je niet zo gauw vinden vrees ik.

1 like

Sorry bedoelde een heel horloge :sweat_smile:

1 like

Een linen c-case zou zo tussen de 950 en 1500 kosten, afhankelijk van de staat.

2 likes

Thanks dat is wel het model wat ik wil. Let the hunt begin. Of heb jij nog een mooier model wat je aanraad? :joy:

Qua vintage Omega dressers? Nee, dan zijn de linen c-case of de dogleg pie pan wel mijn favoriet.

Die c-case is inmiddels eigendom van @illewoare.

25 likes

Er staat ook een hele mooie in het blauw, andere dial maar wel heel mooi!!!

1 like

Dat is echt prachtig, beide. Zou het niet erg vinden om 1 van die twee in de collectie te hebben

1 like

En witgoud :smiley:

3 likes

Met witgouden kast? Die zijn ook dunbezaaid dan… of ze vallen zo niet op, kan ook :thinking::wink:

Die witgouden die jij had was écht lekker.

2 likes

Niet doen, krijg je spijt van. :blush:

2 likes