Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

Het is een subtiel petrol, het neigt inderdaad meer naar antraciet met een groenblauwe schijn. Maar zo heet hij op de website :wink:

1 like

Veel beter wordt ‘t niet :ok_hand:

1 like

Mooi connie, in geweldige staat. Geniet van je prachtige NA!

1 like

Helemaal in mijn nopjes met mijn Constellation Manhattan. In al het quartz geweld van de jaren 80 was een automaat schaars. Ik vind het zalig het gouden wijzertje vloeiend te zien lopen🤩

16 likes

Heel mooi inderdaad!

De originele 80’s versie met automaat staat nog op mijn verlanglijstje. Ik betwijfel of ik ooit eentje ga tegenkomen in goeie staat, maar dromen mag altijd he :blush:

Thanks! :slight_smile:

Bedoel je met originele deze ref?

Hier doen de claws nog waarvoor ze ooit bedoeld zijn. Zag er wel een op chrono24 staan.

4 likes

Oef die is het inderdaad… en mijn budget is net helemaal op aan de pie pan :weary:. Ik heb nog een lijntje uitstaan voor iets anders, moest die alsnog afspringen dan ga ik even polsen bij de verkoper :blush:

Ik moet die ref nrs nog eens grondig bekijken want ik ken ze nog niet helemaal blijkbaar. Die was ik nog niet tegengekomen!

Edit: ik zie dat het goud onder het kristal aan de buitenste zwarte ring al wat aan het vergaan is. Dat zie je wel vaker… geen idee of dit te vermijden is bij deze modellen?

Oei daar ga je €€€😜

Waar? Het enige wat mij opvielt is een iets dunner gouden lijntje.

Overigens gaaf model. Er staat ook nog een full gold te koop in Spanje die Michail Gorbatsjov droeg. Maar dat moet net je kopje thee zijn.

1 like

Die lijn tussen het zwart en de gouden wijzerplaat lijkt wat weggewassen, zoals het gouden randje op een oud pilsglas na een paar keer teveel in de vaatwasser.

Misschien is dit wel typische patine van een horloge van 40 jaar oud, maar het zou nog mooier zijn als alles intact was natuurlijk. Dit zit onderaan het saffier en misschien is het onmogelijk om het glas te demonteren zonder dit te beschadigen? Ik zeg maar wat.

Dat is inderdaad net wat teveel van het goeie :sweat_smile:

2 likes


Iets heel anders, maar niet minder.

13 likes

Hi All,

New to watches and the to forum. I’m looking to purchase my first Omega.

I came across the attached for quartz model for 350. Is that reasonable? Assuming it’s functioning correctly. Thanks in advance for any help!

5 likes

That’s kind of reasonable, but 32mm including the crown seems rather small to me by modern standards.
What are you looking for? You should be able to find something larger.

Vandaag weer eens deze. Heerlijk hoe zo’n Pie Pan met licht speelt :blush:

23 likes

Geweldig :star_struck:, nog altijd op de verlanglijst zo’n connie pie pan!

1 like

Zeker een aanrader! De pie pans en de C shapes zijn elk op hun eigen manier echt schitterend :blush:

Het is de grijze vandaag hier!

19 likes

Mooi exemplaar ook!!

Als iemand nog een leuke weet, ik ben “zoekende”. :heart_eyes_cat:

1 like

Zeker niet te koop?

1 like

Helaas! Mooier komen ze niet, die laat ik niet meer gaan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Wat zoek je, c shape of pie pan doglegs

Constellation Pie Pan 168.0065 (crosspost)

27 likes