Connie kom je buiten spelen? Toon hier uw Omega Constellations!

ik draag graag staal maar deze ziet er wel “heftag” uit ! :sweat_smile:

1 like

Constellation Pie Pan 168.0065 (crosspost)

33 likes

Deze Connie ooit aan mijn ex cadeau gegeven en stiekem deed ik hem ook om soms. Mis hem wel een beetje. Als iemand eens een vergelijkbare aan te bieden heeft let me know!

5 likes


Nieuwe aanwinst! Jaren gewacht op een ongepolijste gouden pie pan. Resultaat mag er zijn!🫶🏼

38 likes

Zeg dat! :star_struck:

1 like

Dat ziet er fantastisch uit :heart_eyes:

1 like

Ik heb helaas geen vergelijkbare ex aan te bieden. Die exen van mij mis ik daarentegen ook nooit.

De Pie Pan is terug van een welnesskuur van @PeterLC, hij is zo weer goed als nieuw! Loopt +2s pd en zelfs waterdicht blijkbaar. Nogmaals dank aan Peter voor de goede zorgen. Genieten dus vanaf nu :blush:

De wijzers blinken weer als nooit tevoor!

Heerlijk toch dat profiel

43 likes

Wat een schoonheid! :ok_hand:

2 likes

Was een prachthorloge om aan te werken; op 1 lagertje na dat ik heb vervangen, was er vrijwel geen slijtage en waarschijnlijk was dit de eerste servicebeurt ooit. Echt een gelegenheids/zondagshorloge geweest denk ik. Wijzers en uurwerk nog volkomen kras- en buts-vrij, alle schroeven nog als nieuw. Wijzerplaat ook nog als nieuw EN origineel - wat bijna nooit voor komt bij pie-pans. Heel graag gedaan! :grinning:

27 likes

Prachtig mooie Constellation :ok_hand:

1 like

Dit vooral is heel fijn om te horen, het geeft echt het gevoel dat ik een uniek stuk te pakken heb :blush:

Dank! Het is echt genieten deze :+1:

2 likes

In 1 woord: :heart_eyes:

1 like

35 likes

Wat een schoonheid!

1 like


Voorzien van de juiste omega plexi. Zat een omega plexi op, maar niet de juiste. Ook zit de originele eerste kroon er nog op, deze is wat platter dan de 6 hoekige die nu te bestellen zijn.

27 likes

Leuk dat hij weer origineel is! Zoals het hoort, prachtstuk :+1:

1 like

Schitterende Connie ook! Er passeert hier wel wat zeg :heart_eyes:

1 like

Dankjewel Jasper! Ja, er komen echt prachtige horloges langs :star_struck:
Die van jou is werkelijk uitmuntend! :ok_hand:

1 like

Koffiepauze en thuiswerken, dus even tijd voor wat foto’s van het lichtspel op de Connie. Leuk om hier even te delen :blush:

En dan te bedenken dat ik pie pans vroeger maar saai en gewoontjes vond 🫣

36 likes