Ik kan je @Lieuwedv van harte aanbevelen: ik heb inmiddels mijn derde Omega van hem. Perfect afgeregeld, en prima service. Hij heeft een enorme ervaring, in het bijzonder met Omega.
Ja klopt er zitten zeker (subtiele) verschillen tussen de 2
Inmiddels mijn 4e Constellation. Ik krijg er geen genoeg van.
Dit keer een 1967 C-shape met 564 movement.
De band lijkt bij het horloge te horen, maar ik kan hier niets over vinden. Lijkt op een deluxe band. Heeft wel omega logo en dergelijke, maar geen nummers. Weet iemand hier meer van?
Erg mooi Adam
Ik heb die Omega band wel vaker gezien maar nog niet eerder (standaard) op een Connie C-shape.
Misschien dat @flowert dat weet?
Deze combi heb ik ook nog niet eerder gezien, maar ik zou ook niet weten waar hij dan wel op zou horen. Op de gouden c case zie je vaker een mesh band, maar die heeft een iets betere aansluiting op de kast. Hoewel ik dit ook best te pruimen vind.
Misschien heeft @septentrio deze band al eens gezien op een C shape? Voor mij is’t de eerste keer, maar er zijn zoveel varianten van banden uitgebracht in die tijd waar er weinig documentatie van is
Het staat niet slecht alleszins @Adamski66 ! Ideaal voor deze zomerse dagen
Waarde Omega vrienden,
In het bijzonder Constellation…
Ook ik draag bij met de twee in mijn collectie (de middelste is mijn DeVille)…
Ben hier nog heel nieuw…
Voelt goed om tussen liefhebbers/kenners te zijn
Ik denk dat de 168.0065 uit de 70s komt toch? Strakke foto met die dog legs
Thanks! Klopt. De 168.0065 heeft een 1011 uurwerk en is in de jaren 70 gemaakt.
Heerlijk setje
Wat vinden we hiervan? Ik vind het zo tof… prachtige kleur en geweldige combinatie van materialen. Erg verfrissend.
Apart ding zeg, ik heb het niet eerder gezien. Ik vind het wel wat hebben. 80s vibe! De kroon lijkt wel Cartier. Kun je er wat meer over vertellen?
Geweldig toch, de originele band is ook super gaaf met de ribbels
Gebaseerd op serienummer (movement) komt deze Constellation (met ref 157.0003) ergens uit de begin jaren 70, zo ver ik weet heb ik hem nog niet in een andere kleur gezien. De kast is een combinatie van keramiek en geelgoud (18k), enorm gaaf om te zien.
Rond te pols heeft het horloge een unieke uitstraling, vooral ook door het glas met facetten. Binnenin zit een caliber 712 automatisch uurwerk, dus het is geen handopwinder. Afmetingen zijn 36mm x 24mm, hij draagt aan de grotere kant voor de 70s. Ik zie hier dagelijks veel horloges van allerlei prijsklassen, maar sommige trekken net wat meer de aandacht! Dit is daar een van…
Dank voor de info! Heel bijzonder .