Continu opnieuw inloggen...

Ik hoef nooit meer in te loggen!

  1. Ga naar de webpagina en log in.
  2. Nadat je ingelogd bent, zet je de pagina vast op je startscherm.

Nu heb je op jouw telefoon, ipad of iphony een icoontje van HF staan. Dit is in feite de vastgezette pagina dat zich nu gedraagt als app.

1 like

Een echte vent kijkt gewoon met trots (en regelmatig met zijn vrouw samen).

3 likes

Microsoft fan boy, Apple fan boy of Linux fan boy. Het heeft allemaal zijn eigen grote en kleine problemen. Ik kan het weten wat ik werk met die systemen. Het leuke is dat er variatie is.

Met andere woorden laten wij vriendelijk blijven en on topic blijven.

2 likes

:crown:

1 like

OK ik pak er alvast een bakje popcorn bij, eindelijk iemand die de waarheid WEL in pacht heeft :wink:

@SRT TS geeft aan met Apple te werken en uw screenshot is dat duidelijk niet, issue zit hem in de laatste update van het OS op de Apple hardware, en is derhalve niet van toepassing van uw (ik vermoed android) telefoon.

1 like

Google leerde mij zojuist het volgende over Apple apparaten:

https://www.appletips.nl/website-beginscherm-ios/

Overigens mag je mij best tutoyeren. Ik heb deze vrijheid zelf ook genomen :crazy_face:

1 like

Gezien we in off topic zitten mag dit geloof ik wel hier (en anders zie ik de correctie vanzelf wel voorbij komen).
Dank voor deze geste stel ik zeer op prijs en zal ik zeker vanaf nu ook doen.
Maar ondanks mijn leeftijd hekel ik de trend dat iedereen elkaar maar vanaf 0 tutoyeert, zeker bedrijven / servicedesks hebben hier een handje van.

Ik vind het altijd wel zo beleefd om te vousvoyeren als ik iemand niet persoonlijk ken of eerder mee geconverseerd heb. Kun je ook nooit de mist mee ingaan.
Eenmaal benoemd is er ook niets mis met tutoyeren, maar ik zal altijd iedereen zonder enig onderscheid (dus van de dame achter de kassa, de heer die mij bediend tot de koning ) altijd beginnen met vousvoyeren.
Behalve dat het netjes is vind ik het ook een hele mooie vorm.

Maargoed SRT gezien dit nu tussen ons is uitgesproken … dank je wel :smile:

3 likes

Je hebt in feite ook helemaal gelijk! In het dagelijks leven doe ik niks anders dan vousvoyeren. En wellicht moet ik dat in den beginne, ook gewoon op het forum doen.

Op een of andere manier ben ik eerder amicaal en familiair op een forum, terwijl de regels universeel zijn.

Maar nuff said! Wij kunnen nu in ieder geval ongegeneerd jij-en en je-en :joy:

1 like

en peren

1 like

Hier ook hetzelfde na update IOS.
Eigenlijk moet ik nu wel blijven lezen, want anders steeds opnieuw inloggen.
:ok_hand:

2 likes

Same here.

Op werklaptop met Firefox blijf ik het probleem ook houden. Cookies wissen helpt niet. Thuis met Chrome 0 problemen

Hier geen problemen na IOS update. Ook geen problemen op Android. Tevens geen problemen op Windows.

Bij mij ook nu de eerste keer uitgelogd zonder dit zelf te hebben gedaan. In dit geval betreft het een iPhone.

1 like

Bij mij ook sinds gisteravond. Elke keer als ik HF proberen te openen via safari op mijn IPhone moet ik opnieuw inloggen. Begint best irritant te worden. :dizzy_face:

Bweeeeeh

:sob:

3 likes

Hier ook hoor, sinds ios update vandaag.
Bloedirritant.

:joy: :joy: “zo te zien beleeft u veel plezier aan de discussie” haha, briljant… :wink:

Yep, hier ook.

Hier ook