Ik heb nog nooit een horloge laten servicen of repareren, ik heb geen idee wat de kosten daarvan zijn… zo’n uurwerkje kost je zo’n 20-30 euro en als je een vaste hand en scherp oog hebt dan is dit prima zelf te doen
Snap ik maar ga ik niet doen.
Dus zijn er nog lepelaars hier?
In Dokkum.
Ja
Nee, ik zou direct naar de AD gaan (of bellen in geval van lockdown) en een Tudor Black Bay ophalen/reserveren. Je bent immers superduiker geen chinapingpongpangduiker…
Ja dit is koren op je molen hé
Jij houd toch zoveel van Hommages !!
Het uurwerk is niet eens Chinees maar Japans !!
Daar had ik toch meer van verwacht!!
Dat is toch een Nomos ?
Ik hou van alle horloges als het maar Duikers zijn!
Achja voor een dubbeltje kun je niet op de eerste rang zitten. Maar dat is mijn mening. Desalniettemin balen dat ie kapot is, maar nu is het tijd om als Superduiker voor the real deal te gaan en een Tudor Black Bay aan te schaffen. Volgens mij heeft Ten2Two er nog wel een paar voor een nette prijs te koop.
Dan word het een Pelagos !
Maar ben er nog niet uit Blauw of Zwart.
En van Jaap heb ik er een vast gehad maar weet het nog niet.
En ik heb er al zoveel!!
Als het uurwerk het al up het droge begeeft, dan ben ik benieuwd hoe dat gegaan was in de zee op 30 meter diepte. Het ziet eruit als een duikhorloge maar de Chinese vrienden hebben de Corgeut echt niet ISO gecertificeerd getest. Dat er 200 meter op de dial staat wil dus in dit geval niet veel zeggen als je het mij vraagt…
Pelagos is mooi inderdaad! Ook nog titanium
meer een liefdesbaby van een Max Bill en een Form A met een sausje babi pangang erover
De Tudor Pelagos 25500tn Two liner heb ik ook in mijn collectie gehad. De Pelagos is zeker een aanrader.
Ik heb er van de zomer wel mee gezwommen.
En geen condens dus dat viel mee.
Als er tijdens assemblage onzorgvuldig mee is omgegaan dan zegt de herkomst van een uurwerk natuurlijk niets heh
Heb je hem al opgewonden?
Weet ik en de LH heb ik ook bekeken.
Maar dat is echt vreemd.
Knop aan de verkeerde kant.
Maar ben wat aan het verkopen dus wie weet. Tudor?