Crafter Blue rubber voor Sumo

He, ik ken dit horloge ergens van…

1 like

Even afstoffen, maar heb een vraagje:

Is de crafterband een beetje soepel? Ik bedoel eigenlijk of deze wat comprimeerbaar is. Ik overweeg er 1 te kopen voor mn Blumo, maar deze heeft t probleem dat de ruimte tussen de lugs geen 20mm is maar 19,5 of zo. Dit heeft eerder al problemen opgeleverd met bv de endlinks van een solid presidential, deze heb ik moeten bijslijpen om passend te maken.
Ik wil deze band niet hoeven bijsnijden, wordt wrs niet mooi…

Ik hoor graag van jullie? @Sprinter?

Dank, bor

Geen probleem. Net gecheckt. Kan hem indrukken/ smaller maken. Gewoon bestellen. :grin:

Dank!

Nu nog een kleur… Zou blauw een beetje smoelen op een blauwe Sumo?

heb je 5 min?

Haha

Ja hoor

1 like


5 likes

Staat goed op de blauwe! Dank voor de foto!

Ik ga deze maar eens smurfen

De passing van de Crafterblue banden is formidabel. Je hoeft niets in te duwen of aan te passen, het past gewoon fantastisch.

Niet mis mee … gewoon doen @bordewolf … wel een paar (2 a 3) weken wachten voor het binnen is. Op het moment dat je vergeten bent dat je het besteld hebt … komt ie binnen vallen :joy:

Just did it!

Er was een forumlid die de zijne wel wilde wegdoen (dank!), dus hopelijk deze week al binnen!

Hopelijk nu eindelijk de perfecte band voor de Sumo… Ik heb al meer aan banden uitgegeven voor deze klok dan dat ie me uberhaupt gekost heeft… Haha

Ach ja. Als je het draagt maakt het niet uit toch?

2 likes

Nee hoor,

En de queeste naar een mooi bandje is een belangrijk deel van de hobby (lees: verslaving)