Custom made horlogebanden: van A tot Z

Jan van De Griff straps is ook een hele goede

Iemand deze NASA straps al geprobeerd?

http://www.strapsbyfleur.com/product-category/nasa/

@Zulu Pas jij de lijst wel eens aan?
Want helaas bestaat Anchorstraps niet meer.

Nee sinds januari 2018 niet meer :grin: dus geen idee of de lijst nog current is…

2 likes

Jammer. Want het is wel super om alles op een rijtje te hebben.

1 like

Ja ik zat toen in m’n bandjes fase :joy: ik heb nu een viertal favorieten en al het overige is irrelevant :face_with_hand_over_mouth:

Diaboliq
Clover
Erika
Ko

:beers:

2 likes

Diaboliq is super. Heb ik ook een paar banden van.

1 like

Goede ervaring met “1971straps” van HF-er @vintage4all!

4 likes

Goed bezig @Zulu! Dank! Als enorme bandenswapper heb er al een bladwijzer van gemaakt! :blush:

2 likes

Top!
Heel veel plezier met de band :muscle::+1:

1 like

Iemand nog een tip waar je een mooi 21mm merino wol bandje kan kopen? Ik wil mijn nieuw verworven Citizen voorzien van een bandje zoals op deze Chopard. Bij voorkeur exact hetzelfde, dus met merino wol van buiten en alligator leer van binnen, maar kan me voorstellen dat verzending van buiten de EU moeilijk wordt i.v.m. krokodilleer regels…(in dat geval zou alleen merino wol ook goed zijn).

1 like

Is cashmere ook goed?

Denk het wel, is wat zachter toch?

Geen idee hoe dat zich verhoudt, ik heb deze bij Aaron Bespoke laten maken;

Krokodil lining kan bij hem ook, heb nooit problemen gehad met invoer van exotisch lerenbandjes die ik bij hem heb besteld.

1 like

Ben eens op https://strapsuits.com beland. Nog nooit iets gekocht, maar banden zagen er mooi uit.

1 like

Ik recent ook: mooie band laten maken van groen Saffiano leer door mede-lid Bernd (@vintage4all )
Geweldige band, dito service, leuk contact met Bernd en een fantastisch resultaat op het horloge, zeer zeker aan te raden :ok_hand::ok_hand:

5 likes

Riep er iemand :saluting_face:.
Ben nog aan het bijkomen van de ‘reis’ die band geeft afgelegd :sweat_smile:
Heel veel draag plezier Mark

1 like