Mooie 16030 van @Davidf40 overgenomen. Fijn zaken doen met David! Reserveren was geen probleem. Horloge bombproof verpakt en snel aangekomen. Bedankt!
Vandaag van David een mooie Omega 1037 BOR-band met 570 endlinks overgenomen. Schitterende band in topconditie. David is een aanrader!
Longines Conquest Calender van David overgenomen. Precies zoals beschreven, top horloge, goede verzending, leuk praatje gemaakt en wat verhalen gedeeld over grails. Top deal! Goede communicatie, alles top ingepakt en aanrader dus .
Prachtig horloge van David overgenomen.
Nog mooier dan in de beschrijving. Zorgvuldig verpakt, fijne communicatie, uitstekende transactie.
Dank je wel David!
Omega Speedmaster van David overgenomen. Hele fijne transactie en daarnaast een leuk gesprek. David is betrouwbaar en zeker een aanrader.
Horlogedeal door David heel correct afgehandeld. Capeau!
Omega Dynamic van David overkomen. Zoals allen hierboven tevreden over alle aspecten van de deal. Vandaag in bomb-proof verpakking in goede orde ontvangen!
Mijn tweede fijne horlogedeal gemaakt met @D.F40. Fijne onderhandelingen, prettige communicatie en snelle betaling. Top!
Graag tot nog eens!
Een hele mooie Longines van @D.F40 (David) overgenomen. Fijne communicatie en transactie. Aanbevolen en wellicht tot de volgende!
Horloge overgenomen van David.
Vlotte communicatie, snel verzonden en goed verpakt.
Aanrader.
Onlangs kocht ik twee horloges van @D.F40, terwijl hij er ook een van mij kocht. Het was een zeer prettige ervaring. Absoluut een aanrader dus!
Nadat ik aangaf op zoek te zijn naar een Turtle bood @D.F40 me zijn nieuwe SRP773 aan. Terwijl ik twijfelde hield hij het horloge voor me gereserveerd en toen ik de knoop eenmaal doorhakte was eea snel en erg netjes geregeld. Fijne communicatie, vlotte verzending en goede verpakking. Het horloge is zoals beschreven in absolute nieuwstaat. Kortom: Aanrader.
Horloge overgnomen van @D.F40: zoals eerder wederom perfecte communicatie en dusdanig ingepakt dat er een trein overheen had kunnen rijden zonder het horloge te beschadigen
Seiko turtle verkocht aan @D.F40. De verkoop liep simpel en de communicatie was goed. Kortom, een aanrader om zaken mee te doen!
Ook hier enkel positieve ervaringen met David!
Gemaakte afspraken worden netjes nagekomen.
Kris
Horloge overgenomen van @D.F40. Contact verliep vlot, ontmoeting was erg leuk en horloge is precies zoals verwacht. Nogmaals bedankt David!
Gisteren een horloge verkocht aan @D.F40. Hele toffe kerel, nog even nagepraat over onze passie! Leuk om andere liefhebbers te ontmoeten. Alles ging zoals afspraak👍🏽