Daar is hij dan eindelijk!!!

Prachtig! Die wijzerplaat is top :heart_eyes:

1 like

Mooi. Mooi. Mooi +
Gefeliciteerd met deze prachtige NA !

1 like

Geen fan, wel heel mooi!

1 like

Supergoed initiatief!! Ik heb op Netflix een documentaire gezien over gebruik van plastic en de soep die dit in de oceaan veroorzaakt en dat heeft me wel geraakt. Zo vind ik het bv echt belachelijk dat bij de Jumbo enkele paprika’s in een plastic zakje zitten. Rot op man, dat is ECHT niet nodig.

5 likes

Echt een prachtig horloge met een zeer sprekende wijzerplaat. :ok_hand:

Veel plezier ervan toegewenst.

Oris, lekker eigenwijs merk. :+1:

1 like

Tsja … het verhaal … ik heb het horloge zo’n 4 jaar geleden gekocht en de reviews en design van oris sprak en spreekt mij nog steeds heel erg aan. Voor mij ook mijn eerste “echte” automaat en ik ben nog steeds erg gek mee ben! … heb van een juwelier eens een boekje over Oris gehad en dat maakte dat het merk mij nog meer is gaan aanspreken. Echt heel veel horloge voor het geld! Ga je veel plezier aan beleven!

4 likes

Blijft mooi zo’n Aquis :hugs:


Gefeliciteerd met je aankoop :+1:

5 likes

@Neyra zeker waar ik vind het verhaal daarom ook zo mooi. De oceaan gaat naar de knoppe en wij werken als mens daar hard aan mee. Ik vind vanuit Oris het daarom ook erg mooi dat ze dit initiatief nemen.

@watchup is ook waar lekker eigenwijs en uniek dat is wat mooi is aan Oris. Dit horloge spreekt boekdelen voor mij :wink:

2 likes

Prachtige Oris… heerlijk die blauwe zomerse dial.
Proficiat en geniet ervan.

1 like

Wat een geweldige kleur!!! Voor mijn worsten armpjes net te klein maar wat een heerlijk horloge ! Op mijn short list staat Oris op nr1 van de horloges die ik nog zou willen bezitten voor wat ik er voor over hebben.

1 like

Prachtig horloge, Veel plezier ermee toegewenst!:+1:

1 like

Geen verhaal; simpelweg een online koopje bij een buitenlandse Oris dealer :wink:

6 likes

Ik wilde toen eigenlijk deze hebben;

Maar was nergens meer te krijgen (nieuw), dus is het de aquis geworden :blush: (jij hebt volgens mij nog onlangs zon type in andere kleurstelling gekocht is het niet?)

2 likes

Cool, mooie Oris! Ik heb er zelf ook een paar gehad, heerlijke horloges. :ok_hand:

1 like

Goed dat je die niet gekocht hebt. Die klopt van geen kanten :wink:. Die hurt zo

Ik heb de witte en de gmt inderdaad gekocht :star_struck:

7 likes

Haha … had even t eerste plaatje wat ik tegenkwam gekopieerd :smile:

2 likes

@Slin Dit is de achterkant van het horloge.

De beste foto’s die ik zo snel kon maken.

8 likes

Schitterend, mooie kleur wijzerplaat! Veel draagplezier!

1 like

Gaaf :ok_hand: …Thanks :+1::grinning:

1 like

Graag gedaan. Mocht je meer willen weten doe even een persoonlijk berichtje.

1 like